فتح خرمشهر، فتح خون/مدیر امور هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

رونمایی از 5 پادکست رادیویی با محوریت داستان‌های دفاع مقدس در بوشهر

«علی صفری» امروز پنج پادکست داستان‌های دفاع مقدس در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ - 25May 2021

رونمایی از 5 پادکست رادیویی با محوریت دفاع مقدس در بوشهر«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جایگاه هنر و تبلیغات نیاز امروز جامعه است.

وی به آثار و مستندات به جامانده از دوران هشت سال اشاره کرد و گفت: سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر که به‌عنوان «روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی» نامگذاری شده یکی از رویدادهای مهمی است که پرداختن به ابعاد مختلف این حماسه در قالب هنر ضرورت دارد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از تولید پادکست با محوریت دفاع مقدس بمناسبت آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز پیش از ظهر پنج پادکست داستان های دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

صفری با اشاره به اینکه پنج پادکست «پر عقاب، چتری برای کارگردان، خال سیاه، نامه ای برای خالد و ننه» رونمایی خواهد شد افزود: این پادکست ها به همت «شاهین بهرام نژاد» تهیه کننده و کارگردان رادیو و تلویزیون شبکه استانی بوشهر تولید و تدوین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها