فتح خرمشهر، فتح خون/ رییس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

فتح خرمشهر موتور محرکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام «سروش» در مراسمی به مناسبت فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول گفت: فتح خرمشهر موتور محرکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود و موجب رعب و وحشت در دل رژیم بعث شد.
کد خبر: ۴۵۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 25May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام عباس سروش رییس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه گروه با گرامیداشت سوم و چهارم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول اظهار کرد: همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد و این جمله در واقع نشاندهنده بزرگی و عظمت و اهمیت فتح خرمشهر است.

وی با بیان این نکته که آزادسازی خرمشهر از دو جهت بسیار حائز اهمیت بود، گفت: با این پیروزی بزرگ، جنگ وارد مرحله نوینی شد و قوای اسلام با حمله‌های کوبنده خود، مرحله به مرحله پیروزی‌های تازه‌ای را به ارمغان می‌آوردند.

سروش عنوان کرد: فتح خرمشهر موتور محرکه نیرو‌های ما در دفاع مقدس بود و باعث شد حزب بعث و سایر قدرت‌های استعماری، حساب کار خود را بکنند و از موضع تهاجم و حمله، به موضع دفاعی بیفتند.

وی ادامه داد: آنان پیش از این، می‌پنداشتند که عراق خواهد توانست پس از پیروزی بر ایران، جایگزین رژیم دست نشانده سابق و ژاندارم منطقه که با انقلاب اسلامی از میان رفته بود، گردد تا حافظ و نگهبان منافع آنان در منطقه شود، اما پس از فتح خرمشهر نه تنها اندیشه تصرف ایران غیرممکن شد، بلکه ترس و وحشت سقوط صدام وجودشان را فرا گرفت و آن‌ها را وادار کرد که صدام را از سقوط نجات دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) همچنین با اشاره به ایستادگی و جوانمردی شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس و علی الخصوص در جریان عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: قهرمانان واقعی ملت ما شهدا هستند و جوانان ما باید این شهدا را الگوی خود قرار دهند و ادامه دهنده راه و آرمان‌های شهدا باشند.

مراسم فوق به بمناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز حماسه مقاومت شهر دزفول در صبحگاه گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) قم و در جوار مقبره مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

فتح خرمشهر موتور محرکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بودفتح خرمشهر موتور محرکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بودفتح خرمشهر موتور محرکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بودفتح خرمشهر موتور محرکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها