حضور حداکثری، اقتدار ملی/ هادی سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:

گفتمان اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰ موجب توسعه کشور می‌شود

سرگرد «قنبرلو» گفت: در انتخابات پیش رو باید به دنبال گفتمان اسلامی باشیم چرا که اگر انتخاب افراد غرب‌زده، مانع رونق اقتصادی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ - 25May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرگرد «رستم قنبرلو» هادی سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در رزمایش سوم خرداد که امروز در امامزاده آمنه خاتون (س) برگزار شد، اظهار داشت: اگر برخی مسئولان از خواب غفلت برخیزند و زندگی و شیوه حکومتی امام علی (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند وضع اقتصادی زندگی مردم بسیار متفاوت خواهد شد.

وی با اشاره به سبک زندگی و سبک حکومتی امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: امیرالمومنین پایین‌ترین حد زندگی را برای خود در نظر می‌گرفتند تا بیت‌المال در جای خود به درستی مصرف شود.

این هادی سیاسی با بیان اینکه امروز دیگر وقت آزمون و خطا نیست اضافه کرد: در انتخابات پیش رو باید به دنبال گفتمانی بریم که قبول دارد می‌توان گفتمان اسلامی را پیاده کرد در حالی که اگر افرادی غرب‌زده انتخاب شوند رونق اقتصادی ایجاد نمی‌شود.
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه یکی از مهم‌ترین عواملقدرت نظام خوانده می‌شود به همین سبب باید همه افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کنند گفت: این حضور باید آگاهانه باشد چرا که در صورت انتخاب فرد غیر اصلح مردمی که به این کاندیدا رای داده‌اند نیز در پیشگاه خداوند مسئول هستند.

قنبرلو خاطرنشان کرد: بشر پس از آزمون نظام‌های مختلف به این نتیجه رسید که دموکراسی تنها راه جامعه‌داری است.

این هادی سیاسی با بیان اینکه امروزه در جوامع مختلف دو نوع مردم سالاری وجود دارد گفت: مردم سالاری دینی و غیر دینی دو نوع متفاوت دموکراسی است که تفاوت‌های بزرگی نیز با یکدیگر دارند.

وی گفت: هیچ انسانی حق حکومت بر انسان دیگری را ندارد در حالی که ضروری است همچنین جوامع از حکومت برخودار باشند به همین جهت حکومت مردم بر مردم تشکیل شد.

این هادی سیاسی با بیان اینکه حکومت‌ها بر اساس دو مولفه مهم قانون و مجری قانون ایجاد شده‌اند، تصریح کرد: به دلایل مختلف تدوین قانون بر خواسته‌های مردم محال است و به همین سبب برای تشکیل دموکراسی مقرر شد نظر اکثریت جامعه در نظر گرفته شود.

وی افزود: آمریکا ادعا می‌کرد می‌تواند نوعی از دموکراسی را ایجاد کند که بر اساس خواسته‌های مردم باشد اما این ادعا تنها در حد حرف باقی مانده و نتوانسته‌اند به معنای واقعی دموکراسی اجرای قانون بر اساس خواست مردم را اجرا کنند.

هادی سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید هر که هدایت بخواهد، هدایت می‌شود و در این خصوص جبری صورت نمی‌گیرد پس می‌توان دریافت که معنای دقیق دموکراسی بر این اساس شکل می‌گیرد.

وی بیان داشت: هر دستگاهی که ساخته می‌شود دفترچه راهنمایی به همراه دارد پس واضح است که انسان به عنوان بنده پروردگار عالم باید برنامه‌ای توسط خداوند داشته باشند.

قنبرلو همچنین با اشاره به آیات قرآن کریم متذکر شد: اگر در آیات قرآن کریم تفقه کنیم درمی‌یابیم که خداوند متعال همه موجودات را برای انسان‌ها خلق کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار