مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

تبعیت محض از ولایت فقیه، علت پیروزی رزمندگان اسلام بود

حجت‌الاسلام «یوسفی» گفت: مسئولینی که به دنبال موفقیت هستند بدانند که موفقیت در تبعیت محض از ولی فقیه و حجت خداست.
کد خبر: ۴۵۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 25May 2021

تبعیت محض از ولایت فقیه، علت پیروزی رزمندگان اسلام بودحجت‌الاسلام «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: زمانی که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی فرمودند که خرمشهر باید آزاد شود، رزمندگان به دنبال راهی برای آزادسازی و فتح این شهر بودند و موانع برای آن‌ها معنا نداشت.

وی با بیان اینکه رزمندگان در اجرای فرامین حضرت امام خمینی (ره) در عملیات‌ها سر از پا نمی‌شناختند، افزود: امروز هم مسئولان باید بیاموزند زمانی‌که رهبر و ولی زمانه دستوری می‌دهند، مانند رزمندگان و شهدای والامقام اطاعت کنند و درصدد اجرای آن برآیند و سعی بر توجیه کم‌کاری خود و یافتن راه فرار نداشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: امروز بعضاً مشاهده می شود که برخی افراد که در جایگاه‌هایی منصوب شده‌اند، در مقابل ولی زمانه کوتاهی کرده و گاهاً بر خلاف آنچه که ایشان می‌فرمایند عمل می‌کنند که علت موفق نشدن این افراد در عرصه‌های دیپلماتیک هم همین موضوع است.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: علت موفقیت رزمندگان همین اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه بود که به موجب این امر، امداد و نصرت الهی شامل حالشان شد و توانستند شگفتی‌هایی را خلق کنند. امروز در تمام دانشگاه‌های معتبر نظامی دنیا مشغول رمزگشایی از چگونگی انجام عملیات‌های دفاع مقدس هستند زیرا موفقیت در اجرای آن‌ها با توجه به شرایط و امکانات آن زمان، با هیچ فرمولی همخوانی ندارد.

این مسئول علت این پیروزی‌ها را خواست و اراده الهی و نیز قلب پاک رزمندگان که محل نزول امداد و نصرت الهی شد دانست و متذکر شد: مسئولینی که به دنبال موفقیت هستند بدانند که موفقیت در تبعیت محض از ولی فقیه و حجت خداست.

وی مقاومت در مقابل دشمنان را دستور خداوند در قرآن کریم برشمرد و بیان داشت: محوری‌ترین شعار امامین انقلاب و نیز راه پیروزی همین مقاومت است. امروز اگر از جهاد کبیر صحبت می‌شود بخشی از آن مربوط به مقاومت است. مسئولان ما در صورتی موفق خواهند شد که تابع ولی زمانه در بحث مقاومت و ایستادگی در مقابل کفر باشند؛ در تعامل با دشمن هیچ سودی در طول تاریخ به دست نیامده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها