حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون استاندار کرمانشاه:

همه باید در عرصه انتخابات احساس مسؤولیت کنند

«خوش‌اقبال» گفت: همه باید در عرصه انتخابات احساس مسؤولیت کنند و تا حد ممکن به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کنند.
کد خبر: ۴۵۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ - 25May 2021

همه باید در عرصه انتخابات احساس مسؤولیت کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حسین خوش‌اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: به عنوان مجریان انتخابات، باید براساس مولفه‌های قانون‌مداری و بی‌طرفی عمل کنیم و تلاش خواهیم کرد که انتخاباتی در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند باید بدانند که هیچ جایگزینی برای صندوق رای نمی‌توان داشت. تاریخ انقلاب اسلامی نمونه‌های برجسته‌ای از دوره‌هایی را بیاد دارد که اراده ملت از طریق صندوق رای به کرسی نشسته و براساس این تجارب باید از این حق قانونی نهایت بهره‌برداری را داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه باید در عرصه انتخابات احساس مسؤولیت کنند، افزود: باید تا حد ممکن به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کنیم و امیدواریم که مجموعه تصمیم‌گیران نیز بستر اصلی رقابتی شدن انتخابات را با حضور نمایندگان همه جریان‌های سیاسی فراهم کنند.

معاون ساسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به تدارکات انجام شده برای برگزاری انتخابات در شرایط بیماری کرونا، گفت: بیش از یک‌سال است که مجموعه وزارت کشور و شورای نگهبان برای حفظ سلامت مردم مطالعه و بررسی داشته‌اند که در نهایت منتج به افزایش دو ساعته مهلت اخذ رای شد و نظر بر این است که آغاز اخذ رای در این انتخابات زودتر انجام شود.

خوش‌اقبال با اشاره به امواج یاس پراکنی شبکه‌های معاند برای دلسردی مردم از انتخابات، تاکید کرد: رسانه‌ها به عنوان کانال‌های آگاهی بخش جامعه، نقش تعیین کننده‌ای در انتخاباتی شدن و حرارت گرفتن فضای سیاسی کشور را دارند.

معاون ساسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: باید تلاش کنیم با اعتمادسازی و امیدآفرینی، اثربخشی و کارایی صندوق رای در سرنوشت کشور بازنمایی شود و این مهم در گرو کار حرفه‌ای و منسجم رسانه‌ها است.

وی با اعلام آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خردادماه، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که با بهره‌گیری از تجارب مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، اتخاذ تدابیر مناسب و همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سلامت مردم و مجریان برگزاری انتخابات محافظت کنیم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها