فتح خرمشهر، فتح خون/ رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان:

آزادی خرمشهر برگ زرینی از دلاور مردی‌های رزمندگان بود

«نقدی» گفت: آزادی خرمشهر برگ زرینی از حماسه‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگانی بود که برای حفظ و حراست از میهن و ناموس هموطنان از خون خود گذشته و جان خود را در راه میهن و انقلاب اسلامی نثار کردند.
کد خبر: ۴۵۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 25May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «رضا نقدی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان به میزبانی این دانشگاه ضمن گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و روز دزفول روز مقاومت و پایداری اظهار داشت: آزادی خرمشهر برگ زرینی از حماسه‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگانی بود که برای حفظ و حراست از میهن و ناموس هموطنان از خون خود گذشته و جان خود را در راه میهن و انقلاب اسلامی نثار کردند.
 
وی گفت: امروزه ما  وظیفه داریم در جنگ نرم دشمنان با تمام توان خود ایستاده و در جهت حفظ خاک میهن اسلامی قدم برداریم.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: اگر حماسه سوم خرداد واکاوی شود در ابعاد الگوسازی، راهبردی و  عملیاتی، الگوی خوبی ایجاد خواهد شد که در مقاطع سختی توانستیم دستاورد‌های ملی و جهانی دست یابیم.
 
این مسئول بیان داشت: نقش و رسالت استاد بسیجی باعث وحدت و انسجام بیشتر در تمام ابعاد به صورت هدفمند و برنامه محور خواهد بود.

نقدی افزود: بیست و هشتم خرداد روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر  است و همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور خواهد گذاشت و نشان خواهند داد که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهند کرد.
 
در ادامه «محمد روحانی‌مقدم» رئیس سازمان بسیج اساتید ‌سمنان در گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید استان سمنان گفت: شهدا با ایمان و اخلاص برای دفاع از اسلام و سرزمین اسلامی مجاهدانه تلاش کردند و امروز مهمترین وظیفه ما تداوم راه آنها است.

این مسئول بر اهمیت حضور در انتخابات با مراجعه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: «انقلاب اسلامی»، «نظام اسلامی»، «دولت اسلامی»، «کشور اسلامی» و «تشکیل تمدن اسلامی» مراحل پنج‌گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: برای حاکم شدن دولت اسلامی در کشور نیازمند زیرساخت ‌هایی است که طی این ۴۰ سال زیرساخت ها و قوانین لازم برای تحقق دولت اسلامی فراهم شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان ادامه داد: انتخابات موجب استقرار رسیدن دولت اسلامی و نقش بسیار مهمی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و همه ما باید تلاش کنیم انتخاب شایسته نظام جمهوری اسلامی و دولت اسلامی صورت پذیرد.

روحانی‌مقدم بیان داشت: دولت اسلامی دولتی است که رفتار و گفتار و عملکردش منطبق با ضوابط اسلامی باشد و ارتباط بین دولت و مردم دو سویه باشد؛ بنابراین باید بسیار تلاش شود تا دولتی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان تصریح کرد: بیان شاخصه‌‌های کاندیدای اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر مسائل مورد توجه بسیج اساتید است.

روحانی‌مقدم بیان داشت: بسیج اساتید در راستای انتخابات پیش رو دو رویکرد مهم را بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال می‌کند که یکی از آنها مشارکت حداکثری و دیگری انتخاب اصلح است.

وی متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خطاب به ملت ایران، هشت خصوصیت رئیس‌ جمهور مطلوب کشور در انتخابات ۱۴۰۰ را دارای مدیریت و کفایت، با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان، امیدوار و مردمی برشمردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار