مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

صدا و سیما در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار است

سرهنگ «غریبی» صدا و سیما را در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیرگذار دانست و گفت: هنر شمشیر برنده‌ای است که در بین جوانان و نوجوانان اثرگذار است.
کد خبر: ۴۵۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 25May 2021

صدا و سیما در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، امروز از پنج پادکست داستان‌های دفاع مقدس و موزیک ویدئوی «رزم خاتون» با محوریت نقش زنان استان بوشهر در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شد.

سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهر دزفول در طول دوران دفاع مقدس مورد شدیدترین حملات موشکی و بمباران هوایی و زمینی قرار گرفت.

وی با اشاره به مقاومت مردم دزفول گفت: دشمن با حملات خود در هشت سال جنگ نتوانست مقاومت و پایداری مردم دزفول در هم شکند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: اخلاق‌مداری در علم دفاع مقدس و نگه داری حرمت‌های ویژه دفاع مقدس به نام فرهنگ ایثار و شهادت شناخته شده که باید به آن پرداخته شود.

غریبی با بیان اینکه ارزش‌ها را نباید کمرنگ کنیم و بیشتر روی آن کار صورت گیرد خاطرنشان کرد: شهدا در وصیتنامه‌های خود به بحث نماز، ولایت فقیه و حجاب توجه ویژه‌ای داشتند.

وی صداو سیما را در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیرگذار دانست و گفت: هنر شمشیر برنده‌ای است که در بین جوانان و نوجوانان اثرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار