جهاد اسلامی: آمریکا و اسرائیل بدانند مقاومت آماده مقابله با هر توطئه جدیدی است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه مقاومت دربرابر هر نقشه جدید آمریکا و اسرائیل برای نابودی آرمان فلسطین می‌ایستد، گفت تجاوزات در قدس هم ادامه یابد، مقاومت مجددا وارد عمل می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ - 25May 2021

جهاد اسلامی: آمریکا و اسرائیل بدانند مقاومت آماده مقابله با هر توطئه جدیدی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که اگر تجاوزات اسرائیل علیه قدس و مسجد الاقصی ادامه یابد، مقاومت هم برای دفاع از آنها مجددا وارد عمل خواهد شد.

«طارق سلمی» در گفت‌وگوبا شبکه المسیره گفت که مقاومت به هیاتی که از مصر به غزه آمده بود تاکید کرد که دشمن اگر بخواهد به حملات خود در قدس ادامه دهد، مسئول پیامدهای کارش خواهد بود.

وی افزود: وقتی که مقاومت ندای قدس و مسجد الاقصی را لبیک گفت ثابت کرد که مسجد الاقصی خط قرمزی است که تعرض به آن ممکن نیست.

سلمی ضامن‌های آتش‌بس را میانجی‌های میان مقاومت و دشمن خواند و گفت: دشمن جز زبان زور نمی‌فهمد و اگر حملات اسرائیل ادامه یابد مقاومت از مقدسات حفاظت خواهد کرد.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین گفت: این مقاومت بود که نبرد را آغاز کرد و همین مقاومت است که امروز قواعد درگیری را تحمیل می‌کند و دشمن می‌خواهد از طریق ادامه تجاوزات خود قواعد درگیری را دور بزند.

وی تاکید کرد: این مقاومت فلسطین بود که کاری کرد دشمن در وضعیت بحران زده سیاسی به سر برد و امروز این دشمن درصدد صادر کردن مشکلاتش است.

سلمی سفر وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی را نیز در راستای توطئه و تامین منافع مشترک دو طرف علیه فلسطینیان خواند.

این مقام جهاد اسلامی گفت: مقاومت در برابر سیاست‌ها و برنامه‌های جدید آمریکا و اسرائیل که درصدد نابودی آرمان فلسطین است، می‌ایستد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار