فتح خرمشهر، فتح خون/امام جمعه سرپل ذهاب:

انتخابات ۲۸ خرداد به مثابه خرمشهری دیگر است

حجت‌الاسلام فاطمی نسب گفت: انتخابات ۲۸ خرداد به مثابه خرمشهری دیگر است که باید با حماسه آفرینی و حضور گسترده به فتح الفتوحی برای کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۴۵۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 25May 2021

انتخابات ۲۸ خرداد به مثابه خرمشهری دیگر استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در گردهمایی گردان‌های رزمی بیت المقدس بسیج سپاه سرپل‌ذهاب اظهار داشت: امروز استکبار در یک جبهه قرار گرفته و به دنبال جلوگیری از حضور مردم در انتخابات هستند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: انتخابات ۲۸ خرداد به مثابه خرمشهری دیگر است که باید با حماسه آفرینی و حضور گسترده به فتح الفتوحی برای کشور تبدیل شود.

وی بیان داشت: آنها به دنبال در هم ریختن راست و دروغ جامعه هستند تا از پایین بودن سطح سواد رسانه ای مردم استفاده کرده و انتخابات را به سمت و سوی اهداف خود سوق دهند

حجت‌الاسلام فاطمی نسب تاکید کرد: باید همه باهم پای صندوق های رای آمده و با انتخاب فرد اصلح که معیارهای مدنظر رهبر انقلاب را دارد دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام کنیم.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب یادآور شد: دشمن به تکاپو افتاده کشور را دچار اختلاف کرده و به اعتبار نظام اسلامی خدشه وارد  کند.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام این را بدانند ملت غیور گوش به فرمان ولایت فقیه و پیرو انقلاب پای صندوق های رای خواهند آمد و اصلح ترین شخص را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار