رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

لزوم همکاری دستگا‌های متولی در تقویت روحیه خودباوری مددجویان کمیته امداد

بختیاری بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌های متولی در تقویت خودباوری مددجویان امداد امام خمینی (ره) از طریق طرح‌های توانمندسازی تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۵ - 26May 2021

لزوم همکاری دستگا‌های متولی در تقویت روحیه خودباوری مددجویان کمیته امدادسیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه رسیدن به جامعه‌ای آگاه و حساس در خصوص وضعیت مددجویان کمیته از جمله اهداف ما است، اظهار داشت: سند ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان به دنبال رسیدن به چارچوبی مشخص در مورد نحوه مشارکت مددجویان در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و توانمندسازی این اقشار است.

وی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و افراد دارای معلولیت مهمترین جامعه هدف مددجویان در این سند هستند، خاطرنشان کرد: سند ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان با هدف ارتقای ظرفیت‌ها و استفاده از پتانسیل این جامعه در راستای توسعه عمومی کشور تنظیم شده است.

رئیس کمیته امداد تقویت خودباوری، افزایش دانش و مهارت و حمایت از محصولات فرهنگی و هنری مددجویان را مهمترین راهکار در تقویت توان آنان دانست و تاکید کرد: در این زمینه باید از ظرفیت رسانه‌ها، پژوهشگران و فعالان اقتصادی بهره‌گیری کرد.

بختیاری خواستار مشارکت همه دستگاه‌های مسئول در تقویت خودباوری مددجویان از طریق طرح‌های توانمندسازی شد و گفت: در این زمینه نیازمند همکاری‌های بین‌بخشی و نوآوری به ویژه در کارگروه‌های استانی هستیم.

 انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها