جانشین وزیر دفاع در مراسم «افتتاح شرکت نان‌آفرین افق»:

خردورزی و تفکر یکی از اصول اصلی مدیریت درست در کشور است

سردار تقی‎‌زاده با بیان اینکه خردورزی و تفکر یکی از اصول اصلی مدیریت درست در کشور است، گفت: افتتاح شرکت نان آفرین افق گویای یک مدیریت درست است که یک سرمایه راکد با یک خردورزی درست در سازمان اتکا تبدیل به یک سرمایه مناسب و فعال شد.
کد خبر: ۴۵۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ - 26May 2021

افتتاح کارخانه بزرگ و پیشرفته تولید نان صنعتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، آیین «افتتاح شرکت نان آفرین افق» با حضور سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع، امیر شعبانیان معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع، سردار حشمتی‌پور مدیرعامل سازمان اتکا، حجت‌الاسلام پیغمبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا و مهندس آسیایی مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی اتکا برگزار شد.

سردار قاسم تقی‌زاده در این مراسم طی سخنانی با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین تبریک پیروزی رزمندگان فلسطینی در جنگ ۱۲ روزه، اظهار داشت: پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی آغازی بر نابودی زودرس رژیم اشغالگر قدس است.

وی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: آیات الهی پدیده‌ها و نشانه‌هایی برای کسانی که اهل خرد و تفکر باشند، هستند و این آیات و نشانه‌ها راهگشا و کارآمدند.

جانشین وزیر دفاع خردورزی و تفکر را یکی از اصول اصلی مدیریت درست دانست و در ادامه با اشاره به افتتاح شرکت تولید نان صنعتی توسط سازمان اتکا گفت: همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند «خرمشهر‌ها در پیش داریم و جهاد و تلاش در عرصه تولید هم مثل جهاد در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس امری ضروری است»؛ باید در این عرصه به خوبی عمل کنیم.

سردار تقی زاده ادامه داد: افتتاح این شرکت گویای یک مدیریت درست است که یک سرمایه راکد و کم ارزش را با یک خردورزی درست در سازمان اتکا تبدیل به یک سرمایه مناسب و فعال کرد؛ این سرمایه و این کارخانه برای جامعه هدف ما که نیرو‌های مسلح هستند بسیار مناسب و مورد نیاز است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاورد‌های افتتاح امروز ایجاد اشتغال است؛ با ایجاد این کارخانه چندین شغل ایجاد شد و ایجاد شغل یکی از موضوعات مهم مورد تاکید امام خامنه‌ای است که خوشبختانه وزارت دفاع در این راستا اقدامات بسیار خوبی داشته و امروز با افتتاح این کارخانه چندین شغل جدید ایجاد شده است.

امیرسرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: امسال از سوی رهبر انقلاب اسلامی سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است و وزارت دفاع و سازمان‌های تابعه آن از جمله سازمان اتکا در این راستا اقدامات مناسبی انجام داده‌اند.

وی تولید نان صنعتی را یک اقدام مهم در جهت تحقق شعار سال دانست و افزود: این کارخانه بعد از چندین سال با برطرف شدن موانع پیش روی آن به چرخه تولید وارد شده و امروز افتتاح شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع تولید را یکی از ارکان اصلی اقتصاد دانست و گفت: زمانی می‌توانیم در اقتصاد جهانی عرض اندام کنیم که در حوزه تولید به پیشرفت های بسیار خوبی برسیم و حرفی برای گفتن در عرصه جهانی داشته باشیم.


امیر شعبانیان در پایان افزایش تولید و همدلی با جامعه هدف را یکی از اقدامات وزارت دفاع در حوزه ارائه خدمات به جامعه هدف خود دانست.

سردار حشمتی مدیر عامل  سازمان اتکا نیز در این مراسم گفت:  سازمان اتکا طی چند ماه گذشته متناسب با تدابیر وزیر دفاع اقدامات گستره‌ای در دستور کار خود قرار داده و یک ریل گذاری مناسبی را صورت داده است و توانسته با همکاری کارکنان سازمان و وزارت دفاع این حرکت را ادامه دهد.
 
وی افزود:  قبل از انقلاب تنها یک کارخانه نان ماشینی داشتیم اما امروز سازمان اتکا بنابر نیازی که در جامعه احساس کرد وارد این عرصه شده و توانسته است با استفاده از تکنولوژی‌ها و استانداردهای  روز این کارخانه را به بهره برداری رسانده  و در مسیر فعالیت های اصلی خودش قرار داد و در نهایت تولیدات این کارخانه را در اختیار جامعه هدف خود قرار ‌دهد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها