فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه کربلای مازندران:

ایمان رزمندگان به ولایت فقیه باعث آزادسازی خونین‌شهر شد

سردار «مسلمی» گفت: اراده رزمندگان، ایمان و باورشان به ولایت فقیه باعث آزادسازی خونین‌شهر شد.
کد خبر: ۴۵۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 26May 2021

اراده و ایمان رزمندگان به ولایت فقیه باعث آزادسازی خونین‌شهر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در یادواره شهدای شرق مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا با بیان اینکه شهدا در جهت استقرار،  نظام مقدس جمهوری اسلامی جان‌شان را فدا کردنداظهار داشت: آزادسازی خرمشهر رویدادی بزرگی است که در تاریخ جنگ‌های دنیا از آن یاد می‌کنند بواسطه شرایط حاکم آن زمان از لحاظ مباحث امنیتی و ملاحظاتی که صدام دیده بود؛ اما اراده رزمندگان، ایمان و باورشان به ولایت فقیه باعث شد همه استحکامات دشمن درهم بشکند و باعث آزادسازی خونین شهر بشود.

سردار مسلمی ضمن گرامیداشت یاد شهدای عملیات بیت المقدس گفت: امیدواریم خروجی این مراسم به عنوان یک ظفر بزرگ در ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رای دیده بشود.

وی با بیان اینکه بعضی از مسئولیت‌ها بواسطه بعضی از لباس‌ها شکل می‌گیرد و لباس سبز سپاه بواسطه قداست، بواسطه امام و شهدایی که به این لباس عزت دادند، تکلیفی گردن ماست و قطعا در آن دنیا شهدا از ما پاسخ می‌خواهند.

این مسئول با بیان اینکه لباس روحانیت هم مسئولیت‌آور است و بسیار ارزشمند است و لباس پیامبر است و نماینده ائمه معصومین و امام امت در این لباس است، بیان کرد: انتظاراتی که مردم از روحانیت دارند با سایر افراد متفاوت است؛ برداشت روحانیت از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما یک امر واجب عینی است و کلمه به کلمه و واژه به واژه بیانات رهبری باید برای جامعه کاربردی شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه نباید بین جریان سپاه و روحانیت دوگانگی باشد، گفت: مقام معظم رهبری مصادیق و ویژگی‌های انتخاب اصلح را عنوان کردند و نباید بواسطه نارسایی‌های قلبی و امراض قلبی استنباط شخصی در آن دخیل شود و خروجی بیانات رهبری چیز دیگری بشود.

سردار مسلمی با بیان اینکه روحانیت دارای کمترین ناخالصی است و به عنوان هادیان و انتقال دهندگان مباحث، مبتنی بر الگو‌های مقام معظم رهبری به سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی که در اختیار دارند باید عمل کنند و برگزاری اینگونه مراسم برای هم افزایی و تمرکز به هدف و اهتمام به آن خیلی خوب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار