فتح خرمشهر، فتح خون/

تجلیل از ورزشکاران شاهد و ایثارگر در اردبیل

آیین تجلیل از ورزشکاران و فعالان ورزشی شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 26May 2021

تجلیل از ورزشکاران شاهد و ایثارگر در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز و به مناسبت گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، آیین تجلیل از ورزشکاران و فعالان ورزشی شاهد و ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «یاسر شاهی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل طی سخنان کوتاهی ایثارگران را از نعمت های جامعه اسلامی و الگوهای صبر و استقامت دانست و افزود: ورزش در بین ایثارگران و خانواده های آنان، جایگاه ارزشمندی دارد و به یکی از وسیله های حفظ و انتقال ارزش های دفاع مقدس و ایثار و شهادت تبدیل شده است.

در ادامه مراسم، «سجاد انوشیروانی» مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، شهدا و جانبازان را قهرمانان واقعی دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی خود را در مشارکت در ساخت و تکمیل مجموعه ورزشی نیمه کاره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اعلام می دارد.

« سید مستجاد حسینی» مدیر کل اردویی و ورزش بنیاد شهید نیز در این مراسم گفت: همکاری و هم دلی بین دستگاه ها و ادارات مختلف در استان اردبیل در پیشبرد اهداف و مأموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل قابل توجه و تحسین است.

وی افزود: وسایل و لوازم ورزشی متناسب با شرایط خاص جسمانی جانبازان در اختیار بنیاد شهید اردبیل قرار خواهد گرفت و سعی داریم امکانات ورزشی بیشتری به استان اردبیل اختصاص دهیم.

در پایان مراسم از تعداد کثیری از ورزشکاران و فعالین ورزشی شاهد و ایثارگر استان اردبیل از جمله «قادر مدبر»، «جلیل باقری جدی» و «میرحمید موسوی» از جانبازان 70 درصد استان و از «قدرت اعلمی» پدر ورزشکار شهید «اسماعیل اعلمی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار