حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در استان قم:

اولویت نخست حضور پرشور مردم در انتخابات است

آیت‌الله «سعیدی» گفت: تأکید اول رهبر معظم انقلاب بر حضور پرشور در انتخابات و سپس انتخاب اصلح است و این تاکید، فصل‌الخطاب و منشور کار ماست.
کد خبر: ۴۵۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ - 26May 2021

اولویت نخست حضور پرشور مردم در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم در نخستین جلسه شورای اقامه نماز استان که با حضور بهرام سرمست استاندار قم در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: خرداد ماه به سبب پیروزی مقاومت غزه، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول، ماه مقاومت مردم در برابر بدی‌ها و ترویج معروف‌ها که سرآمد آن‌ها قیام برای خدا است، می‌باشد.

وی با بیان اینکه خودمان باید در مرحله عمل نسبت به همه نعمت‌های خداوند متوجه و شکرگذار باشیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران از نعمت‌های بزرگ خداوند است و یکی از برکات این انقلاب مسئله احیا نماز است که به برکت انقلاب تا حد زیادی از مهجوریت خارج شد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به گسترش ابعاد اقامه نماز بعد از انقلاب، اظهار کرد: مسئولان ستاد اقامه نماز که خودشان از نمازگزاران هستند باید بتوانند در محیط کار و خانواده خود نماز راآن گونه که خدا خواسته اقامه کنند و آن را به دیگران هم منتقل کنند.

وی افزود: اقامه نماز یک کار اداری نیست تا با آن به سبک اداری برخورد شود بلکه یک امر اعتقادی است.

سعیدی با بیان انیکه نماز وسیله تقرب هر انسان متقی به خداوند است، گفت: نماز ما را در برابر شرک، پیروی‌های کورکورانه و انتخاب‌های نادرست واکسینه می‌کند و تأثیر زیادی در رفتار اجتماعی و فردی انسان دارد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با اشاره پیام‌های رهبر انقلاب به ستاد اقامه نماز، گفت: نکاتی که مقام معظم رهبری فرمودند فصل الخطاب و منشور کار ما است و باید در تمام سطوح عملیاتی شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات یکی از جایگاه‌های امتحان مردم و مسئولان را انتخابات دانست و گفت: انسان مؤمن نمازگزار در تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی و وعده‌هایی که به مردم می‌دهد و رفتار با رقیب باید درست عمل کند و اگر دیدیم فردی با رقیب خود به شیوه غیرانسانی رفتار می‌کند معلوم می‌شود که نمازگزار واقعی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: انتخابات یک وظیفه است و نباید جناح‌ها و رنگ‌ها در این عرصه مدنظر باشد و اگر می‌بینیم که فردی اصلح است باید به او رأی دهیم و به فکر جواب روز قیامت باشیم نه به فکر جناح و جریان خاصی.

وی با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری در امر انتخابات بر حضور پرشور و حداکثری است، گفت: باید شرایط حضور حداکثری فراهم شود و در مرحله بعد بحث انتخاب اصلح مطرح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار