فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

برای هر صحنه از دفاع مقدس می‌‌توان یک کتاب نوشت

سردار مجیدی گفت: در خصوص تاریخ جنگ دفاع مقدس، زمان زیادی لازم است که این تاریخ را به آیندگان انتقال دهیم ،هر مکان از صحنه‌های دفاع مقدس، خود گویای تاریخ شفاهی است، که می‌توان برای هر کدام از موضوعات کتاب نوشت و چاپ کرد.
کد خبر: ۴۵۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ - 26May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین همدان، امروز ( چهارشنبه) در مراسم رونمایی از شش عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس در همدان، ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار داشت: در خصوص تاریخ جنگ دفاع مقدس، زمان زیادی لازم است که این تاریخ را به آیندگان انتقال دهیم، هر مکان از صحنه های دفاع مقدس، خود گویای تاریخ شفاهی است، که می‌توان برای هر کدام از موضوعات کتاب نوشت و چاپ کرد. 

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان گفت: در فرصتی در سال‌های قبل با همت شهید همدانی و بسیاری از فرماندهان دیگر، کنگره هشت هزار شهید استان همدان در یک مرحله برگزار شد، امسال هم حسب فرمایش حضرت آقا که فرمودند، در هر سال باید شرایط برگزاری یک کنگره در استان‌ها فراهم شود تصمیم به برگزاری این کنگره گرفته شد.

وی افزود: در این خصوص، اولویت برای استانهایی است که 10 سال از برگزاری کنگره  قبلی در آنها گذشته باشد.

مجیدی افزود: در خصوص برگزاری کنگره 8000 شهید استان همدان در سال 1402، جلسات مقدماتی برگزار شده  و نیازمند همکاری و ظرفیت‌های تمام ادارات و یگان ها هستیم، و تجربه کنگره قبلی به نوبه خود بستر مناسبی برای کارهای اساسی  است.

وی متذکر شد: تمام ادارات و ارگان های نظامی و انتظامی تلاش مضاعف خود را در خصوص برگزاری کنگره در سال 1402 را داشته باشند تا بتوانیم کنگره ای در شأن و منزلت شهدای همدان و خانواده هایشان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار