«حجت» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

از عوامل کتاب «از رفاقت تا طبابت» در «یزد» تجلیل شد

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد از تجلیل عوامل کتاب «از رفاقت تا طبابت» در «یزد» خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 26May 2021

«اعظم حجت» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: در حاشیه برگزاری یادواره شهدا و جانبازان که با مشارکت بنیاد مستضعفان و جانبازان یزد هر سال برگزار می‌شود با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ازرش‌های دفاع مقدس یزد، حجت الاسلام «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از عوامل و دست اندرکاران کتاب «از رفاقت تا طبابت» تجلیل شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به‌دلیل شرایط کرونا این یادواره برگزار نشد افزود: این مراسم با تعداد محدود در هتل «صفاییه» یزد برگزار شد و در حاشیه این مراسم از کتاب «از رفاقت تا طبابت» و «مهاجران» رونمایی شد.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ازرش‌های دفاع مقدس یزد آمادگی کامل ثبت، ضبط و تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان را دارد ادامه داد: در این مراسم «محسن زارع زاده» که از آزادگان استان یزد هستند و بیش از ۷سال در اسارت بودند به بیان خاطراتی از زمان اسارت خود پرداختند.

حجت با اشاره به اینکه کتاب از رفاقت تا طبابت حائز کسب رتبه برتر کتاب تاریخ شفاهی کشور شد تصریح کرد: در این مراسم از «ابوالقاسم شایق»، «الهه آقا بابایی»، «محمود شاهپورزاده» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار