مدیرکل زندان‌های استان البرز مطرح کرد؛

برگزاری برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در زندان‌های استان البرز

«جمیاری» از برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه ایثار و شهادت، در سازمان زندان‌های استان البرز خبر داد و گفت: تشییع شهدای گمنام در ندامتگاه‌ها، یکی از این برنامه‌هاست که به‌دلیل استقبال زندانیان، به دفعات اجرا شده و هر بار شاهد تحت تأثیر قرار گرفتن زندانیان بودیم.
کد خبر: ۴۵۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ - 27May 2021

برگزاری برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در زندان‌های استان البرز«اسماعیل جمیاری» مدیرکل زندان‌های استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، اظهار داشت: فعالیت در سازمان زندان‌ها به حدی دشوار است که تا زمانی‌که روحیه ایثار و شهادت در وجود کارکنان نباشد، کاری از پیش برده نمی‌شود.

وی ادامه داد: عموم کارکنان سازمان زندان‌های سراسر کشور و در رأس آن‌ها رئیس سازمان، بسیجی هستند و تفکر ایثار و شهادت در وجودشان نهادینه شده و همین امر موجب شده که احساس دِین بیشتری نسبت به انجام تکالیف و وظایف خود داشته باشند.

مدیرکل زندان‌های استان البرز بیان داشت: بخش عمده‌ای از کارکنان سازمان زندان‌ها در استان‌های مختلف کشور، ایثارگر و یا از خانواده‌های شهدا هستند که همین موضوع موجب تزریق روحیه ایثار و شهادت در بدنه مجموعه زندان‌ها و کسب موفقیت‌های بیشتر می‌شود.

جمیاری از برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه ایثار و شهادت در سازمان زندان‌های استان البرز خبر داد و عنوان کرد: تشییع شهدای گمنام در ندامتگاه‌ها، یکی از این برنامه‌هاست که به‌دلیل استقبال زندانیان، به دفعات اجرا شده و هر بار شاهد تحت تأثیر قرار گرفتن زندانیان بودیم.

مدیرکل زندان‌های استان البرز برگزاری یادواره‌ها و برنامه‌های مختلف همزمان با مناسبت‌های ملی و مذهبی و مرتبط با بسیج و ایثار و شهادت و معرفی شهدای شاخص را دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و اظهار داشت: اجرای این‌گونه برنامه‌ها می‌تواند به جذب و تحت تأثیر قرار گرفتن زندانیان منجر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار