سردار «رمضان شریف»:

«معنویت» اساس و شاکله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «مردمی بودن»، «معنویت» و «بنیه اعتقادی» را ازمولفه‌های مهم این نهاد انقلابی نام برد و گفت: اگر سپاه قدرتمندترین نیروی نظامی دنیا هم باشد، ولی بی‌توجه به معنویت و ولایت باشد، مشابه دیگر ارتش‌های دنیاست؛ بنابراین معنویت اساس و شاکله این نهاد انقلابی است.
کد خبر: ۴۵۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ - 27May 2021

مردمی بودن از مولفه‌های مهم سپاه پاسداران است

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع مسئولان روابط عمومی نواحی سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: همه مردم زیر چتر نظام هستند و نباید با رفتارهای غیرمعقول افراد را را دفع کرد؛ چراکه مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی به‌شمار می‌روند و بر همین اساس هم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به «جذب حداکثری» به‌عنوان استراتژی همیشگی تاکید دارند.

سردار شریف توجه به نخبگان و اقشار برجسته اجتماع را در این راستا مهم برشمرد و گفت: فهم و برداشت نخبگان در خصوص موضوعات با مردم عادی یکی نیست؛ بنابراین باید در جذب و حفظ این افراد به‌عنوان سرمابه اجتماعی دقت و تلاش شود.

وی ایجاد منزلت اجتماعی برای نظام را با توجه به اقشار مختلف مردم در صنوف مختلف، از مهم‌ترین رسالت بسیج با تبیین دستاوردهای سپاه و نظام دانست.

سردار «شریف» مردمی بودن، معنویت و بنیه اعتقادی سپاه را ازمولفه‌های مهم این نهاد انقلابی نام برد و تصریح کرد: اگر سپاه قدرتمندترین نیروی نظامی دنیا هم باشد، ولی بی‌توجه به معنویت و ولایت باشد، مشابه دیگر ارتش‌های دنیاست؛ بنابراین معنویت اساس و شاکله این نهاد انقلابی است.

سخنگوی سپاه پاسداران توجه به بُعد تخصصی کار روابط عمومی، شناخت سازمان و مخاطبان و کسب تخصص لازم و رفتار حرفه‌ای با درون و برون سازمان را از شاخصه‌های مهم یک روابط عمومی متخصص خواند.

سردار شریف تاکید کرد: رفتار حرفه‌ای روابط عمومی است که یک فرد می‌تواند به هنگام و درست عمل کرده و برای سازمان خود منزلت اجتماعی ایجاد و آن را تقویت کند؛ بنابراین روابط عمومی‌ها با توجه به این شاخص‌ها می‌توانند با کار تاثیرگذار خود، وحدت‌آفرین و منزلت‌زا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها