با حضور «سیده اعظم حسینی»؛

کتاب «من می‌آیم» در ساری نقد و بررسی شد

در مراسمی با حضور «سیده اعظم حسینی»، کتاب «من می‌آیم» روایت همسر سردار شهید «سید منصور نبوی» معاون طرح و عملیات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در ساری نقد و بررسی شد.
کد خبر: ۴۵۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ - 27May 2021

کتاب «من می‌آیم» در ساری نقد و بررسی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در مراسمی با حضور «سیده اعظم حسینی» نویسنده کتاب «دا»، کتاب «من می‌آیم» روایت همسر سردار شهید «سید منصور نبوی» معاون طرح و عملیات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در ساری نقد و بررسی شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان، سرداران، نویسندگان و مسئولین استان مازندران در سالن جلسات صنایع چوب و کاغذ استان برگزار شد، «سیده زهرا حمیدی» همسر سردار شهید «سید منصور نبوی» با اشاره به اینکه شهدا همواره در وصیت نامه‌ها بر حمایت از رهبری و ولایت تاکید کردند، اظهار داشت: انتظار داریم آحاد جامعه و مسئولان به این وصیت شهدا عمل کنند.

سردار «سید محمد کسائیان» از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز با اشاره به اینکه بحث همسران و خانواده‌های شهدا در جامعه مغفول مانده است، گفت: لشکر ۲۵ کربلا لشکر عملیاتی بود و در ۲۷ عملیات خط شکنی شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کمتر به نوشتن خاطرات می‌پرداختیم، افزود: همسران جانبازان و شهدا باید مجموعه‌ای از خاطرات رزمندگان و شهدا را تدوین و تهیه کنند.

سرهنگ پاسدار «حسین محمودی» مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران با تأکید بر اینکه باید نهضت کتابخوانی در سطح جامعه ساری و جاری شود، از آمادگی این مرکز برای تقویت این نهضت در بین جامعه هدف خبر داد.

محمودی همچنین با اشاره به تولیدات کتاب حوزه ایثار و شهادت، از چاپ ۲۲ اثر با موضوع شهدای جبهه مقاومت خبر داد.

عباس‌تبار رئیس بسیج اساتید مازندران نیز با عنوان اینکه از نظر علمی برای تداوم یک نظام سیاسی باید به مؤلفه‌های پویایی و پایایی آن توجه کرد، افزود: آثار و کتاب‌هایی درباره شهیدان باید در جامعه بیشتر شود و به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: سرداران و رزمندگان دفاع مقدس ایدئولوژی انقلاب را تشکیل می‌دهند و باید از ظرفیت این ایدئولوژی بهره گیری بیشتری شود.

«علیزاده» مسئول بسیج خواهران نیز با بیان اینکه همسران شهدا رنج‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند بر لزوم شناساندن شهدا به نسل امروز تأکید کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، کتاب «من می‌آیم» روایت همسر سردار شهید «سید منصور نبوی» معاون طرح و عملیات لشکر ویژه ۲۵ کربلا به قلم «مریم طالبی امرئی» است که در سال ۱۳۹۹ از سوی انتشارات «سوره مهر» منتشر شد.

این کتاب ۵۹۲ صفحه‌ای در ۱۷ فصل و چهار بخش «کودکی تا ازدواج، «ازدواج تا شهادت»، «بعد از شهادت همسر» و «منصور در کلام دوستان محلی و همرزمان» به‌همراه گلچینی از دستنوشته‌های شهید نبوی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار