حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سردار نوعی‌اقدم:

حضور حداکثری در انتخابات انتقام خون سلیمانی‌هاست

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه گفت: آن‌هایی که امروز دنبال انتقام خون شهید فخری‌زاده، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب هستند، باید با حضور در پای صندوق‌های رای انتقام بگیرند.
کد خبر: ۴۵۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ - 27May 2021

تیجه انتخابات باید تغییر در کشور باشدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه، عصر امروز در هفتمین یادواره ۴۰ شهید پاسدار شهرستان دماوند در شهر آبسرد با اشاره به جایگاه مردم در جامعه اظهار داشت: مردم اصل، میزان، ولی‌نعمت و ارباب هستند و هر کسی که امروز و فردا می‌خواهد برای مردم برنامه‌ریزی کند و تصمیم بگیرد، خادم مردم است. امروز برای اینکه بر یک تار موی کودکان مردم غبارناامنی نشیند، جان خود را تقدیم می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با اشاره به روایتی از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جایگاه شهدای پاسدار گفت: بعد از جنگ خدمت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رسیدیم و عرض کردیم که فرصتی پیش آمده که سپاه به موضوع جایگاه امامزاده‌ها در کشور بپردازد؛ معظم له فرمودند که لازم نیست و سپاه به امامزادگان خود که همان شهدا هستند، بپردازد.

نوعی‌اقدم در ادامه در خصوص اهمیت انتخابات تصریح کرد: آن‌هایی که امروز دنبال انتقام خون شهید فخری‌زاده، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب هستند، باید با حضور در پای صندوق‌های رای انتقام بگیرند.

وی بیان کرد: مردم انقلابی و ارزشی ایران اسلامی در همه شرایط سخت، از این کشور و انقلاب پاسداری و دفاع کرده‌اند و امروز دوباره صفحه دیگری بر تاریخ ارزشمند انقلاب اسلامی رقم می‌خورد و به همین جهت، باید مشارکت در انتخابات بالا باشد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با اشاره به رسیدگی به صلاحیت نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری افزود: از عملکرد شورای نگهبان در روند بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات با افتخار تشکر می‌کنیم.

نوعی‌اقدم خاطرنشان کرد: در گذشته از عملکرد شورای نگهبان ایراد گرفته می‌شد که مردم در شرایط حاد قرار دارند و نیازمند هستند و مدیریت کشور ضعیف است و این وضع به عملکرد شورای نگهبان برمی‌گردد که صلاحیت به افراد داده و مردم رای دادند، پس این شورا مقصر است.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان امروز دیگر اجازه تکرار آن شرایط را نداده و شرایط متفاوت شده است؛ عرصه انتخابات، دو صفحه دارد که یکی اینکه مشارکت باید مردمی و دیگری اینکه خروجی آن تغییر باشد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات باید تغییر در مدیریت، ادبیات، مافیاگری، فساد و سوءاستفاده از بیت‌المال باشد، افزود: امروز کشور ما به تغییر نیاز دارد، چراکه انقلاب ما مشکلی ندارد، بلکه در انتخاب افراد مشکل داریم و اگر انتخاب به تغییر منجر نشود، هیچ اتفاق تازه‌ای رخ نخواهد داد.

نوعی‌اقدم گفت: تغییر امروز امور کشور به دست مردم است و آن باید پای صندوق‌های رخ اتفاق بیفتد؛ اگر استقلال، عزت، ادامه راه شهدا و ایستادگی مقابل استکبار می‌خواهید، باید این تغییر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها