حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی‌فقیه در همدان:

مهم‌ترین مساله در انتخابات ثبات سیاسی کشور است

آیت‌الله «شعبانی» گفت: هجمه دشمن علیه انتخابات حداکثری و به دنبال آن ناامیدی مردم است. مهم‌ترین مساله در انتخابات مسأله مشارکت حداکثری و تاثیر آن در ثبات سیاسی کشور است.
کد خبر: ۴۵۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ - 27May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در همدان، بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از اساتید حوزه علمیه استان همدان اظهار داشت: هجمه دشمن علیه انتخابات حداکثری و به دنبال ناامیدی مردم است و مهم‌ترین مسأله در انتخابات مساله مشارکت حداکثری و تاثیر آن در ثبات سیاسی کشور است.و تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات وظیفه امروز طلاب و مبلغان است.

نماینده ولی‌فقیه در همدان افزود: زمانی که خداوند این عالم را طراحی می‌کرد تعهدی که از انسان گرفت، نه تعهد خلاقیت و نه رازقیت که مسئله ربوبیت بود و در انتهای عالم نیز در شب اول قبر اولین سوالی که از انسان پرسیده می‌شود همین مساله ربوبیت و عمل به این تعهد است.

وی با بیان اینکه نقشی که خداوند به اساتید و معلمان داده همان نقشی است که به انبیا داده بود، گفت: اساتید نه فقط معلم، که باید مربی باشند، چرا که وظیفه مربی شکوفا کردن استعدادهای وجودی انسان و تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل است، مربی شدن برای شاگرد تنها با حضور در کلاس و گذراندن چند ترم اتفاق نمی‌افتد و لذا لازم است تا مربی نسبت به دانه‌ای که کاشته، دائما ارتباط بگیرد و مراقب آن باشد.

شعبانی حضور حداکثری در انتخابات را بسیار تاثیر گذار در عرصه‌های مختلف همچون دیپلماسی و امنیت دانست و گفت: طلاب و مبلغان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و با حضور در بین مردم و تبلیغ چهره به چهره باید این مهم را برای مردم تبیین کنند، البته لازم به ذکر است که در کنار حضور حداکثری باید انتخاب اصلح نیز مورد توجه باشد و ویژگی‌های فرد اصلح برای مردم باز گو شود.

وی انتخابات امسال را یکی از حساس‌ترین انتخابات بعد از انقلاب اسلامی برشمرد و مطرح کرد: دشمن علیه انتخابات هجمه‌های فراوانی را وارد کرده است و به دنبال آن هستند تا این طور القا کنند که اگر افرادی رای نمی‌دهند مخالف جمهوری اسلامی هستند، در صورتی که علت آن مخالفت با نظام نبوده و نیست.

امام جمعه همدان بااشاره بر اینکه جمهوری اسلامی جایگزین دیگری ندارد، عنوان کرد: جنگ امروز جنگ رسانه‌ها و جنگ روایت‌ها است و لذا دشمن تمام تلاش خود را در این راه قرار داده تا تمام کسانی که به دلایل مختلف رای نمی‌دهند را در کنار خود قرار دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه امیدواریم یک دولت با برنامه، جوان و انقلابی به روی کار بیاید، اظهار داشت: بدنه دولت، تنها رئیس جمهور نیست، بلکه تغییر رئیس جمهور به معنای تغییر چندین هزار مدیر در سراسر کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها