حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی:

حضور حداکثری در انتخابات برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان ضروری است

حجت‌الاسلام «فعال‌آذر»، گفت: حضور حداکثری در انتخابات برای خنثی سازی دسیسه‌های شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است از اینرو این مهم باید برای مردم تبیین و تشریح شود.
کد خبر: ۴۵۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ - 27May 2021

حضور حداکثری در انتخابات برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان ضروری است

به گزارش دفاع‌‌پرس از ارومیه، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی، امروز در همایش «علما و تبیین انتخابات» که در مسجد جامع سردشت برگزار شد، اظهار داشت: یکی از طرق محافظت و پاسداری از جمهوری اسلامی حضور حداکثری مردم در انتخابات است که علما، روحانیون و مبلغان دینی نقش بارزی در این امر مهم دارند.

وی افزود: مخالفت های بیش از چهار دهه اخیر و مبارزه های نابرابر با نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسایل اقتصادی نیست بلکه دشمنان می خواهند دین را در کشور منزوی کنند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی ادامه داد: آمریکا و غرب بر این امر مصمم هستند که این انقلاب را از هر راه ممکنی ساقط کنند.

وی با بیان اینکه انقلابی که در کشور ما به نام دین به وقوع پیوست، به نام دین پیروز شد، عنوان کرد: حفظ انقلاب اسلامی واجب است چون انقلاب بر اساس آموزه های دینی به وقوع پیوسته و معنویت با سرنوشت نظام جمهوری اسلامی گره خورده از این رو اگر دین را می خواهیم باید از جمهوری اسلامی محافظت و پاسداری کنیم.

حجت‌الاسلاک فعال‌آذر با اشاره به اینکه علما داعیه دار و حافظ دین و معنویت هستند بنابراین وظیفه خطیر آنان حفاظت از انقلاب و نظام است گفت: سیاست نظام و انقلاب نه شرقی نه غربی است و جمهوری اسلامی تکیه گاهش خدا و بندگان خدا است.

وی با اشاره به اهمیت امر انتخابات، گفت: حضور حداکثری در انتخابات برای خنثی سازی دسیسه های شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است از اینرو این مهم باید برای مردم تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار