مراسم چهلمین روز ارتحال همسر شهید نواب صفوی در قم برگزار شد

مراسم چهلمین روز ارتحال «نیره السادات احتشام رضوی» همسر شهید نواب صفوی عصر امروز در جوار مزار آن شهید والامقام در وادی السلام قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ - 27May 2021

مراسم چهلمین روز ارتحال همسر شهید نواب صفوی در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم چهلمین روز ارتحال «نیره السادات احتشام رضوی» همسر و همراه انقلابی روحانی شهید «سید مجتبی نواب صفوی» با حضور جمعی از ارادتمندان انقلاب و شهدا در جوار مزار شهیدان فدائیان اسلام در وادی السلام قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «غلامرضا ناظمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در سخنانی با اشاره به مجاهدت‌های شهید نواب صفوی و همسر مکرمه وی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و زندگی امثال شهید نواب صفوی و خانواده معظم ایشان باید در جامعه زنده بماند و دستاورد‌های خون شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم، حفظ شود.

همچنین «اسلام میرزایی» به مناسبت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مرثیه سرایی و سینه زنی کرد.

«رضا گرزین» مسئول دفتر فدائیان اسلام در قم نیز با اشاره به ویژگی‌های مبارزاتی همسر شهید نواب صفوی و مبارزات آنان، حضور در عرصه‌های انقلاب اسلامی بخصوص انتخابات ۲۸ خرداد را گامی در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب و خون مطهر شهیدان دانست.

در این مراسم که به صورت همزمان با مراسم چهلم خانم احتشام رضوی در صحن آزادی حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، حجت الاسلام بای عضو شورای مرکزی جمعیت فدائیان اسلام و تعدای از مسئولان شهرداری و شورای شهر قم نیز حضور داشتند.

در پایان، جمعی از حاضران بر سر مزار شهید نواب صفوی حضور یافته و هر یک نکته‌ای از فضایل آن روحانی شهید مبارز را بیان نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها