نماینده ولی فقیه در سپاه:

شهید حجازی در شناخت هدف و مسیر بصیرت داشت

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: شهید حجازی در شناخت هدف و مسیر دارای بصیرت بود و خوب تشخیص می داد و هرگز منفعل و در انتخاب مسیر هیچ‌گاه متزلزل نشد.
کد خبر: ۴۵۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ - 28May 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم اربعین سرلشکر پاسدار شهید «سید محمد حجازی» و هفتمین روز شهادت سرهنگ پاسدار شهید «رضا غضنفرپور» با درود و سلام به شهیدان و مردم اصفهان اظهار داشت: سردار حجازی در هر زمانی به خوبی می‌دانست مصداق جهاد در راه خدا چیست و برجسته‌ترین عملی که خدا از او می خواهد چیست و قیام می‌کرد.

وی در مورد پیام‌هایی که از شهید حجازی باید دریافت کنیم، گفت: شهید حجازی در شناخت هدف و مسیر دارای بصیرت بود و خوب تشخیص می داد و هرگز منفعل و در انتخاب مسیر هیچ‌گاه متزلزل نشد و به معنای واقعی اهل بصیرت بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: شهید حجازی در عمل هم مرد میدان بود و به معنای واقعی دنیا را مزرعه آخرت کرد و از همه لحظات عمرش برای تقرب الی الله استفاده کرد.

حاجی‌صادقی ادامه داد: ما باید پیام بگیریم که آیا ما در مسیر شهید حجازی هستیم و خوشا به حال آن‌ها که می دانند دنیا و مسئولیت برای تعالی انسانی و تقرب الهی فرصت است.

وی افزود: سردار حجازی از پس مسئولیت ها به خوبی برآمد و چه افتخاری بالاتر  از اینکه مقام معظم رهبری رضایت خود را از فعالیت ها و مسئولیت های او اعلام کردند و پیامی دادند که نشان از جامعیت این شهید بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: بهترین پیام این جلسات این است که ما هم در این مسیر هستیم و نگذاریم که این ها فرصت ها بسوزد؛ چرا که دنیا پایان دارد و خوشا به حال ان ها که دنیا را مزرعه ای برای اخرت قرار دادند .

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی عنوان کرد: خوش به حال آنان که یاد گرفتند در دنیا زندگی کنند و نه برای دنیا و هم در شناخت و هم در عمل به تکلیف موفق بودند و امروز در جامعه به چنین انسان هایی نیاز است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: ما در آستانه یک انتخابات بزرگ و در استانه یک اقدام تحولی که مقام معظم رهبری فرمودند هستیم و نیاز به انسان های از جنس حاج قاسم و سردارحجازی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در دیداری که برای انتخاب یک نفر برای مسئولیتی مهم نزد حاج قاسم بودیم، در این جلسه حاج قاسم گفت که برای این کار به یک انسان خردمند و مسئله‌دان لازم است و این برجسته ترین مصداق شهید حجازی است که در همه زمینه ها موفق بوده است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله گفت که من افتخار می‌کنم شهید سردار حجازی فرمانده من بوده است، عنوانکرد: ما امروز باور کنیم که چنین شخصیت‌هایی برای نظام لازم داریم کسانی که مسئولیت‌ها را فرصت خدمت بدانند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به خدمات شهید سرهنگ پاسدار رضا غضنفرپور بیان کرد: این شهید از برادرانی بود که از ابتدای دوران کرونا مشغول به خدمت رسانی بود و در اخر خود به شهیدان پیوست.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: پیام شهیدان این است که در مکتب امام حسین و در مکتب حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) یاد گرفتیم که با خدا معامله کنیم و آن چیزی که جانمان را برای ان می دهیم دین خداست.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: مصیبت آن است که دین و ارزش ها اسیب ببینید؛ خوشا آنان که جسم را سپر کردند تا گلوله ها به جانشان نرسد و جسم دادند را ایمانشان بماند و بدا به حال کسانی که برای نگه داشتن جسم جان که همان روح انسانی است را دادند.

وی در ادامه افزود: انقلاب در مسیر خود هنوز دشمن دارد و اکنون نیز آمریکا شیطان بزرگ است و از دشمن توقعی جز دشمنی نداریم؛ آن که مهم است این بوده که ماهم مثل شهیدان ثابت‌قدم باشیم و بدانیم اکنون عرصه جهاد اصغر است لباس رزم و عرصه جهاد اکبر است لباس بصیرت افزایی بپوشیم و در عرصه فتنه دشمن نورافکن شویم.

این مقام مسئول ادامه داد: این نشانه انسان های برجسته و مجاهد است که هم خوب بفهمند و هم خوب عمل کنند؛ امروز با انتخاب درست و حضور خود نباید بگذاریم دشمن اراده خود را به ما تحمیل کند.

حاجی‌صادقی گفت: امروز رشادت های امثال سردار حجازی هاست که رژیمی، روزی شعار از نیل تا فرات می داد الان دور خود دیوار کشیده و موجودیت خود را در خطر می بیند و بچه های فلسطینیان که با سنگ مبارزه می کردند امروز به برکت مجاهدت هایشان با موشک هایی که گنبد آهنین نمی تواند با آنها مقابله کند مبارزه می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مهم این است که خوب بفهمید تکلیف چیست و خوب عمل کنید؛ هجرت لازم است هجرت کنید جهاد لازم است جهاد کنید.

وی با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات و جهاد اکبر حضور مجاهدانه داشته باشیم، گفت: تک تک ما باید مبلغ و هادی سیاسی باشیم برای اینکه انسان های دیگر را راهنمایی کنیم و بدانیم امروز صندوق ها میدان جنگ است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی عنوان کرد: امروز خرمشهرهای مهم‌‌تری در پیش داریم و امروز لازم است که در ایران مدیرانی ولایتمدار، ظلم‌ستیز و با روحیه انقلابی با فرهنگ شهادت و ایثار و مدیرانی که مدیریت را فرصت خدمت و نوکری مردم می‌دانند، سر کار بیانید.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز هم در حضور و هم در انتخاب آگاهانه و شکل‌گیری دولت مقتدر و مومن و در ولایت یک سرباز و نه یک سردار، نقش ایفا کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها