فتح خرمشهر، فتح خون/

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور در رامسر

سرهنگ «غفارپور» از آغاز مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور، انتخابی مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) در رامسر خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ - 28May 2021

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور در رامسربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «کاظم غفارپور» مسئول سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا صبح امروز در حاشیه مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور، انتخابی مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) که در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر سازمان ورزش بسیج کشور در حال برگزاری مسابقه قهرمانی بسیج کشور با شعار «ما مقتدریم» است.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقه ۱۰ کشتی‌گیر در ۱۰ وزن برای اردوی انتخابی سیزم در تهران انتخاب می‌شوند، افزود: ان‌شاءالله مازندران پرچمدار این دوره از مسابقات خواهد بود.

مسئول سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در ادامه از شرکت ۴۵ کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات خبر داد و گفت:۴۰ کشتی‌گیر هم از کل کشور در مسابقات شرکت کردند.

سرهنگ غفارپور در پایان سخنان خود به تجلیل از خانواده شهدا، اهدای مدال و کاپ به کشتی‌گیران درپایان مسابقات هم اشاره کرد و افزود: سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به‌عنوان رئیس هیئت کشتی بسیج مازندران معارفه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار