دیدگاه چند وابسته نظامی از عملکرد پلیس ایران:

نیروی انتظامی ایران ثبات خوبی را برقرار کرده است

نماینده نظامی سوریه نقش پلیس ایران را در زمینه مبارزه با مواد مخدر و تروریست بسیار تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در زمینه امنیتی و ثباتی که در کشور برقرار کرده، به خوبی توانسته اقتدار منسجمی را در بین کشورهای دیگر ایجاد کند که این کاملا مشهود است.
کد خبر: ۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۳ - 15October 2013

نیروی انتظامی ایران ثبات خوبی را برقرار کرده است

سرتیپ محمد علی َقِزق، نماینده نظامی سوریه در ایران در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص وضعیت و عملکرد پلیس ایران اظهار داشت: من مدت زیادی است که در ایران هستم رویکرد نیروی انتظامی در ایران بسیار عالی و قوی به نظر می رسد.

وی افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران در زمینه امنیتی و ثباتی که در کشور برقرار کرده، به خوبی توانسته اقتدار منسجمی را در بین کشورهای دیگر برای خود ایجاد کند که این کاملا مشهود است.
محمد علی َقِزق ادامه داد: پلیس ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر و تروریست هم نقش بسیار موثر وفعالی دارد. 

این مقام بلند پایه نظامی تصریح کرد: به کشور شما به خاطر داشتن پلیس مقتدر و پیشرفته ای که از همه نظر توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد تبریک می گویم.

 


تمرین نظامی پلیس ایران در سطح کشورهای پیشرفته جهان است

در ادامه مستر ِارنِس اِ دِر از وزارت دفاع کشور اتریش در خصوص رزمایش ها ومانورهای پلیس ایران گفت: در مانورها و تمرین های نظامی پلیس ایران که شرکت کردم باید این را بگویم که واقعا عالی بود من چنین مانور و تمرینات نظامی را در هیچ کشوری در این سطح ندیده ام. بی نظیر است.

وی در پاسخ به خبرنگار ما به اینکه آیا پلیس اتریش برنامه ای برای همکاری با پلیس ایران دارد، گفت: من نمی توانم به این سوال شما جواب بدهم از این جهت که در کشور ما پلیس کاملا یک ارگان جدایی است.

مستر اِ دِر افزود: من در وزارت دفاع هستم و پلیس در کشور ما زیر نظر وزارت کشور است و من در این مورد نمی توانم اظهار نظری داشته باشم.

وی در رابطه با اقتدار منطقه ای ایران تصریح کرد: من نمی توانم ایران را با هیچ کشور دیگری مقایسه کنم ولی در مانوری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی بر گزار شد و شرکت کردم، پلیس در این کشور از توان بالایی برخوردار است.

مستر اِ دِر ادامه داد: در تمرین نظامی که پلیس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته بود این کشور را بسیار قدرتمند دیدم.

این وابسته نظامی با بیان اینکه پلیس ایران را می توان در سطح بالایی طبقه بندی کرد، افزود: نیروی انتظامی در ایران از لحاظ تجهیزات نظامی وتکنیک های به کار رفته، در سطح کشورهای پیشرفته جهان است که قطعا اقتدار وعملکرد آن نیز اینگونه  خواهد بود.
 
 
پلیس ایران در مبارزه با مواد مخدر به مردم افغانستان کمک های فراوانی کرده است
 
نماینده نظامی افغانستان نیز گفت: ما خیلی خوشحال هستیم که کشور همسایه ما ایران با تکنولوژی مدرن در اکثر زمینه ها خود را مجهز ساخته است.

وی افزود: کشور ایران توانسته با ساخت وسایل و تجهیزاتی در رابطه با مبارزه با مواد مخدر به مردم ما کمک های فراوانی کند. ما از پیشرفت آنها خرسند هستیم .
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار