فتح خرمشهر، فتح خون/ به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر؛

همایش پیاده‌روی خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر همایش پیاده‌روی کارکنان و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ - 28May 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همایش پیاده‌روی کارکنان و خانواده‎های نیروی زمینی ارتش به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر در کوی سازمانی لویزان ۱ نزاجا برگزار شد.

سرهنگ «چنگیز مسیب‌زاده» مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در این همایش گفت: اهتمام به ورزش همگانی در نیروی زمینی ارتش از مطالبات فرماندهی محترم این نیرو است که در سال جدید اولین همایش پیاده‌روی خانوادگی نزاجا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ورزش موجب افزایش روحیه و نشاط کارکنان و خانواده‌ها می‌شود، افزود: یکی از مولفه‌های مهم آمادگی رزمی، تقویت جسم و روحیه درونی است، این همایش‌ها می‌تواند موجب تقویت آمادگی رزمی و توان دفاعی در بین کارکنان و همچنین افزایش روحیه خانواده‌های کارکنان شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی ما تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را از ابتدای برگزاری تا پایان این همایش در دستور کار خود قرار دادیم. در پایان این همایش از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشی نیروی زمینی ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار