امام جمعه دهدشت:

ملت ایران باز هم دشمن را پشیمان خواهد کرد

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در 28 خرداد امسال، گفت: ملت ایران در سختی‌های فراوان پای کار آمدند و به لطف خدای متعال بار دیگر لبیک خواهیم گفت و دشمن را پشیمان خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۵۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ - 28May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات را  راهبردی و به عنوان چراغ روشن در شب ظلماتی دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ارزیابی کلی از فضای یک ساله مجلس را نشان‌دهنده تلاش، همت بلند و کارآمدی توصیف کردند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه معظم‌له در جای دیگری این مجلس را انقلابی خواندند، افزود: این بسیار ارزشمند است و نمایندگان مجلس باید قدردان این محبت‌های رهبری باشند.

وحدانی‌فر با انتقاد از تصویرسازی منفی از مجلس یازدهم در اوایل تشکیل گفت: برخی از روزهای اول بنا را بر تخریب گذاشتند با این حال  با تدبیر خوب نمایندگان کارهای ارزشمندی انجام گرفت.

وی از اصلاح بودجه به عنوان یکی از اقدامات خوب مجلس نام برد و عنوان کرد: در بحث معیشت مردم نیز کارهایی صورت گرفته است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن رویداد مهم انتخابات 28 خرداد گفت: دشمن از همه امکانات بهره می‌گیرد که انتخابات مایه سرشکستگی ملت ایران شود اما رهبر انقلاب به صراحت فرمودند که به لطف خدا و همت مردم مایه افتخار خواهد بود.

وی اضافه کرد: این ملت در سختی‌های فراوان پای کار آمدند و به لطف خدای متعال بار دیگر لبیک خواهیم گفت و دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

وحدانی‌فر با قدردانی از کسانی که احساس وظیفه کردند و نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدند، ادامه داد: حقیقتا از کسانی که رد صلاحیت خود را پذیرفتند و مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند تشکر ویژه دارم.

وی با اشاره به واکنش‌ها به تصمیم شورای نگهبان در رسیدگی به صلاحیت نامزدها، گفت: عده‌ای از روی دلسوزی و عده‌ای به خاطر رد شدن نامزد خود واکنش‌هایی داشتند.

امام جمعه دهدشت گفت: کسانی که نگران جمهوریت نظام هستند بدانند باید وقتی ابراز نگرانی می‌کردند که به جای بررسی اشتغال جوانان فضای مجازی را دغدغه قرار دادند و به جای ازدواج خانم‌ها حضور در ورزشگاه را فریاد می‌زدند.

وی اضافه کرد: اگر نگران جمهوریت نظام بودید در انتخابات ۸۸ با مشارکت بیش از ۸۰ درصدی زیر انتخابات نمی‌زدید اما هر وقت انتخابات به نفع شما بود گل و بلبل می‌شود.

وحدانی‌فر با بیان اینکه جامعه به برنامه رأی می‌دهد، افزود: برخی به جای ابراز تاسف و ابراز نگرانی، حوادث تاریخی را یادآوری کنند که باید به آنها بگوییم چرا در فتنه‌انگیزی سال 88 که دشمن را امیدوار کردید آن موقع نگران جمهوریت و نگران مشارکت پایین مردم نبودید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار