صعود گروه کوهنوردی قرارگاه ثامن الائمه نزاجا به ارتفاعات «قله زو» + تصاویر

جمعی از افسران و کارکنان قرارگاه ثامن الائمه نزاجا با همراهی امیر سرتیپ دوم «مرتضی محمدی» جانشین ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق با صعود به ارتفاعات «قله زوو» یاد و خاطره شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی داشتند.
کد خبر: ۴۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ - 28May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، جمعی از افسران و کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با صعود به ارتفاعات «قله زوو» یاد و خاطره شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان عملیات بیت المقدس را گرامی داشتند.

امیر سرتیپ دوم «مرتضی محمدی» جانشین قرارگاه ثامن الائمه نزاجا در جمع این ورزشکاران ضمن گرامیداشت عملیات بیت المقدس و شهدای فتح خرمشهر اظهار داشت: آمادگی جسمانی  برای نظامیان یک ضرورت است و به لطف خدا افسران قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در بین جامعه و نیروهای مسلح  از این حیث پیشتاز هستند.

وی افزود: رزمندگان اسلام باید علاوه بر ارتقای بینش اعتقادی و سیاسی، توانایی جسمانی خود را نیز افزایش دهند تا در موقع لزوم، از کیان ایران اسلامی دفاع نمایند. تمرکز بر تقویت آمادگی جسمانی باید به موازات تقویت زیرساخت‌های عقیدتی و بصیرتی در دستور کار قرار داشته باشد چراکه اساساً تجهیز نیروهای مسلح کارآمد و توانمند ما به سلاح ایمان و اعتقاد، باعث غلبه ما بر دشمنان خواهد شد همان‌طور که این اتفاق در دفاع مقدس نیز روی داد و خرمشهر با مجاهدت رزمندگانی توانمند و مسلح به سلاح اعتقاد فتح شد.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: مردم ما پیروان راه و یاد شهدای دفاع مقدس هستند ولذا انشاالله ملت بصیر ایران اسلامی در انتخابات پیش رو خرمشهری دیگر فتح و چشم استکبار را کور خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار