حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت اخلاق‌مداری انتخاباتی برای کاندیدا‌ها و ستاد‌های آنان

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره اینکه حضور حداکثری در انتخابات مایه آبرو و عزت کشور خواهد بود، گفت: اخلاق مداری انتخاباتی برای کاندیداها و ستادهای آنان ضرورت دارد.
کد خبر: ۴۵۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ - 28May 2021

ضرورت اخلاق مداری انتخاباتی برای کاندیداها و ستادهای آنانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر امروز در نشست مجازی با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف اسلامی انسان «احساس مسئولیت اجتماعی و حضور در صحنه» است اظهار داشت: هر مسلمان مسئولیت دارد فضای کلان نظام سیاسی و اجتماعی و مسائل ریز و درشت جامعه را با بصیرت رسیدگی کند.

وی با اشاره اینکه حضور حداکثری در انتخابات مایه آبرو و عزت کشور خواهد بود گفت: اخلاق مداری انتخاباتی برای کاندیداها و ستادهای آنان ضرورت دارد.

صفایی انقلابی‌گری حرکت در مسیر انقلاب و عقلانیت دانست و افزود: هیچ گاه تاریخ اسلام، ایران و جهان معاصر نقش تحوّل‌آفرین وی در انقلاب اسلامی و تغییر معادلات سیاسی به نفع اسلام و ایران را فراموش نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات نشانه بصیرت سیاسی و موجب اقتدار نظام مقدس اسلامی و مایه ایجاد تحول در ساختار مدیریتی نظام اسلامی است که هر فرد نقش مهمی در بنای آن دارد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: حضور حماسی و حداکثری مایه امیدواری داخلی و موجب ناامیدی مخالفان خواهد شد و با تصمیمی دقیق موجب انتخاب اصلح خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار