فتح خرمشهر، فتح خون/ مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور:

قهرمانان کشتی نیروهای مسلح به مسابقات روسیه اعزام می‌شوند

سرهنگ «قلی‌پور» گفت: قهرمانان کشتی نیروهای مسلح به مسابقات روسیه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹ - 28May 2021

قهرمانان کشتی نیروهای مسلح به مسابقات روسیه اعزام می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «خداکرم قلی‌پور» مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور در آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور انتخابی رقابت‌های ارتش‌های جهان (سیزم) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات با یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر با حضور حدود ۱۰۰ ورزشکار به صورت انتخابی از بین ۳۰۰ ورزشکاری که مقام‌های قهرمانی در سطح کشور و جهانی و آسیایی داشته‌اند، برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات قهرمانان خوبی انتخاب شدند تا در مسابقات انتخابی ارتش‌های جهان و نیرو‌های مسلح در هفته جاری اعزام می‌شوند.

مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: طی هفته جاری مسابقات انتخابی در تهران برگزار می‌شود که قهرمانان برای مسابقات روسیه که در شهریور ماه برگزار می‌شود؛ اعزام شوند.

سرهنگ قلی‌پور خاطرنشان کرد: خوشبین هستیم که امسال کشور ما در مسابقات ارتش‌های جهان بتواند با افتخار مدال‌های زیادی را کسب کند.

وی یادآور شد: از زحمات فرماندهی سپاه کربلا مازندران سردار مسلمی، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و تمام عزیزانی که در مسابقه مسئول برگزاری بودند؛ تشکر کنم.

مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: امروز شاهد این بوده‌ایم که فرآیند ورزش در بسیج که از استعداد یابی شروع شد خدا رو شکر نتیجه آن مشخص شده است.

سرهنگ قلی‌پور گفت: اهمیت ورزش در مازندران بسیار بالا بوده و تمام اساتید بزرگوار از جمله نماینده ولی فقیه در سپاه، فرماندهی محترم و دیگر عزیزان با همکاری هم تلاش کردند تا ورزش کشتی که ورزش اول کشور ما است، به عنوان پله‌های ترقی را بدست آورده و ما شاهد این باشیم که سرود میهن عزیزمان در اقصی نقاط جهان طنین انداز شود.

وی اظهار داشت: از میزبانی عالی مازندران از طرف سردار سلیمانی فرماندهی کل بسیج تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند ما را در مراحلی که باعث افتخار آفرینی کشور ما است، قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار