به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)؛

مسابقه شعرخوانی «سوگ خورشید» در استان البرز برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)، مسابقه شعرخوانی «سوگ خورشید» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۵۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ - 29May 2021

مسابقه شعرخوانی «سوگ خورشید» در استان البرز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، کانون پرورش فکری استان البرز به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)، مسابقه شعرخوانی «سوگ خورشید» را برگزار می‌کند. علاوه بر اشعار حضرت امام خمینی (ره) اشعاری از شعرای کشور با موضوع رحلت جانسوز امام خمینی (ره) برای این مسابقه انتخاب شده است.

مخاطبان کانون استان در دو گروه سنی (۱۲ تا ۱۴ سال) و نوجوان (۱۵ تا ۱۷ سال) می‌توانند شعری را از بین اشعار مشخص شده، انتخاب و در قالب فایل صوتی، فیلم و یا نماهنگ به‌صورت غیرحضوری و از طریق نشانی اینترنتی Alborz.kpf.ir/mskh  به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

علاوه بر اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از استان البرز که در گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال هستند، نیز می‌توانند تا پایان روز ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، در این مسابقه شرکت کنند.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر دو اثر را برای شرکت در این مسابقه مجازی ارسال کند. انتخاب شعر از اشعار مشخص‌شده، درست‌خوانی، رعایت قواعد شعرخوانی و داشتن لحن و حس مناسب از جمله معیارهایی است که داوری بر اساس آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار