نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کند

آیت‌الله «علما» گفت: انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کند، لذا باید برای تعیین سرنوشت کشور همه پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شویم.
کد خبر: ۴۵۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ - 29May 2021

انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کندبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در نشست شورای سیاستگذاری بزرگداشت دهه کرامت و برگزاری چهاردهمین دوره جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید، با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، اظهار داشت: انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند، لذا باید برای تعیین سرنوشت کشور همه پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شویم.

آیت الله علما تاکید کرد: برای ترغیب همگان به حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، تک تک افراد جامعه باید یک ستاد انتخابات باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب برای مایوس کردن مردم داشت و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر انتخاباتی که برگزار شده دشمنان سعی کرده اند هر طور شده مردم را از حضور در آن انتخابات دلسرد کرده و بعد هم حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند، اما به یاری خداوند هرگز نتوانسته و نخواهند توانست به اهداف خود دست پیدا کرده و به اسلام و انقلاب ضربه وارد کنند.

وی سپس با اشاره به قدرت کنونی ایران اسلامی در دنیا گفت: امروز به برکت اسلام و انقلاب، غزه در دنیا حرف برای گفتن دارد و این نشان از قدرت اسلام و انقلاب دارد.

آیت الله علما  در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، گفت: هرچه در دهه کرامت برای حفظ شعائر دین کار کنیم باز هم جای کار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور خادمان آستان قدس رضوی در استان‌ها در دهه کرامت ابتکاری برای زنده نگه داشتن شعائر دین است، یادآوری کرد: دین را شعائرش حفظ می کند، لذا برای زنده نگهداشتن دین انجام اقدامات ابتکاری اهمیت زیادی دارد.

 وی در ادامه در پی مطرح شدن نامگذاری یکی از معابر کرمانشاه به نام امام رضا(ع) در دهه کرامت، بيان داشت: این ابتکاری است که می تواند  برکات زیادی برای شهر به همراه داشته باشد و باید معبری بزرگ برای این منظور انتخاب شود تا در شان امام مهربانی‌ها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار