رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها:

نتایج نهایی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات شورا‌ها پانزدهم خرداد به وزارت کشور اعلام می‌شود

کاظمی گفت: نتایج بررسی نهایی صلاحیت کاندیدا‌های شورا‌ها در هیئت مرکزی نظارت پانزدهم خرداد ماه سال جاری به وزارت کشور اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 29May 2021

نتایج نهایی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات شورا‌ها ۱۵ خرداد به وزارت کشور اعلام می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سیدحمیدرضا کاظمی» رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها در گفت‌وگویی به زمان اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت کاندیدا‌های شورا‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: نتایج بررسی نهایی صلاحیت کاندیدا‌های شورا‌ها در هیئت مرکزی نظارت پانزدهم خرداد ماه سال جاری به وزارت کشور اعلام خواهد شد و پس از آن روز شانزدهم به فرمانداری‌ها ابلاغ و به نامزد‌های انتخابات اعلام می‌شود.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس افزود: تبلیغات انتخابات شورا‌های شهر از روز ۲۰ خرداد ماه آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها تأکید کرد: پرونده افرادی که به صلاحیت خود اعتراض کردند بررسی خواهد شد؛ لذا کارگروهی را در هیات مرکزی نظارت مستقر کردیم تا به پرونده‌های داوطلبان رسیدگی کنند در واقع نمایندگان دستگاه‌ها و مراجع قانونی هستند که پرونده‌ها را بررسی می‌کند.

وی بیان کرد: اگر اعتراض کاندیدا‌ها مربوط به احکام قضایی باشد و حکم برائت پیوست اعتراض کرده باشند کارگروه بررسی خواهد کرد و در صورت صحت، مورد تائید قرار می‌گیرند؛ ضمناً اگر افرادی مراجع قانونی آن‌ها را رد کرده باشند کارشناسان مجدداً نظر مراجع را اخذ خواهند کرد و آن‌ها نیز مستندات را به هیئت نظارت تحویل می‌دهند تا تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها