رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

استمرار فعالیت‌های «بسیج سازندگی» خواسته مهم مردم است

«نظری» گفت: استمرار فعالیت‌های بسیج سازندگی، یک انتظار مهم و خواسته مهم مردم است که البته دولت و مجلس باید در راستای حل مشکلات این سازمان و تجهیزکردن آن برای نقش‌آفرینی بهتر، مشارکت جدی داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 29May 2021

استمرار فعالیت‌های «بسیج سازندگی» خواسته مهم مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «علیرضا نظری» رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز (شنبه) در نشست با مسئول و معاونین سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، اظهار داشت: دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی حاوی نکات و درس‌های فراوانی بود و مجلس انقلابی یازدهم در راستای تحقق مطالبات رهبری تلاش خواهد کرد و همه توان خود را پای کار خواهد آورد.

وی افزود: به کار بردن تعبیر‌های انقلابی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجلس شورای اسلامی، وظیفه نمایندگان را سنگین‌تر می‌کند؛ چراکه معظم‌له در کنار این تعابیر و رضایتمندی، انتظاراتی هم از مجلس شورای اسلامی داشتند که باید به‌خوبی در راستای تحقق آن‌ها تلاش کرد.

نظری ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ و پاسدار نظام اسلامی است، برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مأموریت‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند که یکی از عرصه‌های موفق درخشش سپاه، عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی است که در قالب سازمان بسیج سازندگی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: بعد از ادغام جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی که با مخالفت‌های شدید رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه بود، خلأ وجود سازمانی با روحیه جهادی کاملا محسوس بود که با تدبیر هوشمندانه امام خامنه‌ای، سازمان بسیج سازندگی تشکیل شد.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: امروز سپاه با همه ظرفیت‌های خود در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور گام برمی‌دارد و سپاه در هرکجا که کشور نیاز داشته و خلأیی ایجاد شده، با روحیه منعطفی که داشته، تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کرده و یکی از عرصه‌های این نقش‌آفرینی‌ها بسیج سازندگی است که در همه مأموریت‌ها موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی دارد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج سازندگی استان مرکزی در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی عملکرد موفقی دارد و حضور بسیج سازندگی در روستا‌ها و مناطق محروم، موجب دلگرمی است و نقش‌آفرینی‌های بسیج سازندگی آثار و برکات بسیار فراوانی به‌همراه داشته است.

وی ادامه داد: نگاه مجلس یازدهم به دستگاه‌های خدمات‌رسانی، چون بسیج سازندگی، باید نگاهی ویژه باشد؛ چراکه این سازمان خدمت‌رسان همیار مردم در مناطق محروم و در عرصه خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز است.

نظری یادآور شد: استمرار فعالیت‌های بسیج سازندگی، یک انتظار مهم و خواسته مهم مردم است که البته دولت و مجلس باید در راستای حل مشکلات این سازمان و تجهیزکردن آن برای نقش آفرینی بهتر، مشارکت جدی داشته باشند.

نماینده مردم خمین در مجلس شواری اسلامی بیان کرد: مهمترین مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحقق شعار سال و رفع مشکلات مردم است و مجلس شورای اسلامی در این راستا حرکت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیج سازندگی استان مرکزی بسیار دلگرم کننده و امیدبخش است و برخی از اقدامات این سازمان می‌تواند به‌عنوان الگویی موفق به سایر استان‌ها معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار