فرمانده سپاه ناحیه اراک:

گروه‌های جهادی در عرصه محرومیت زدایی پیشگام و سربازان جبهه خدمت‌رسانی هستند

«مهجوری» گفت: گروه‌های جهادی علاوه بر اینکه بستری اثرگذار برای تربیت و پرورش نیروها در گام دوم انقلاب هستند، در عرصه محرومیت‌زدایی نیز پیشگام محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 29May 2021

گروه های جهادی در عرصه محرومیت زدایی پیشگام و سربازان جبهه خدمت رسانی هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک عصر امروز با شرکت در اردوی گروه جهادی شهید صدوقی اراک در روستای ساروق و تقدیر از فعالیت های جهادگران اظهار داشت: یکی از نیازهای مهمی که کشور در گام دوم انقلاب به آن نیاز دارد فراگیر شدن تفکر و روحیه جهادی است که اردوهای جهادی یکی از بسترهای مهم این حرکت مهم است.

مهجوری افزود: گروه های جهادی علاوه بر اینکه بستری بسیار اثرگذار برای تربیت و پرورش نیروها در گام دوم انقلاب هستند همچنین در عرصه محرومیت زدایی پیشگام و سربازان جبهه خدمت رسانی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: الگوی گروه های جهادی فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی است و فضایی که در اردوهای جهادی حاکم است کاملا شبیه جبهه و شب های عملیات است که جهادگران همچون رزمندگان برای خدمت به مردم از یکدیگر سبقت می گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: حرکت شتابنده نهضت خدمت رسانی مهمترین اولویت گروه های جهادی است که برای رفع محرومیت و زدودن فقر همه جانبه تلاش می کنند.

وی یادآور شد: بسیج سازندگی شهر اراک در راستای محرومیت زدایی، سازندگی، آبادانی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار، خدمات اجتماعی و فعالیت در طرح شهید سلیمانی شتابتده حرکت می کند که بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال در این راستا نقش آفرین هستند.

مهجوری بیان کرد: ساخت واحدهای مسکونی یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار جهادگران است که در سال گذشته بیش از ۷۴ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب شد و در سالجاری بیش از ۴۳ واحد دیگر در دستور کار جهادگران قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت های مسئولین و دستگاه ها از گروه های جهادی روز به روز علاوه اینکه این تفکر نجات بخش در سایر بخش ها حاکم شود ، شاهد زدودن فقر و محرومیت  از جامعه و خصوصا نقاط محروم و کم برخوردار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار