طی پیامی؛

سرلشکر باقری انتخاب مجدد «بشار اسد» را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به وزیر دفاع سوریه انتخاب مجدد بشار اسد به‌عنوان رئیس جمهور این کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ - 29May 2021

سرلشکر باقری انتخاب مجدد بشاراسد را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به وزیر دفاع سوریه انتخاب مجدد بشار اسد به‌عنوان رئیس جمهور این کشور را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب سپهبد علی عبدالله ایوب
جانشین محترم فرماندهی کل نیرو‌های مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه

سلام علیکم و رحمة الله

در کمال مسرت از طرف خود و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری سوریه و پیروزی و انتخاب مجدد جناب آقای بشار اسد با رای قاطع مردم قهرمان، مقاوم و هوشمند سوریه را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک این رخداد مبارک و تاریخی که نماد اراده ملت سوریه در حفظ استقلال کشور برابر توطئه‌ها و طمع‌ورزی‌های دشمنان امت اسلامی و حمایت و پای‌بندی آنان به آرمان‌های مقاومت و تداوم مبارزه با تروریسم تکفیری و رژیم جعلی و گرگ‌صفت صهیونیستی است، از یک سو پیام مقتدر و معناداری به دشمنان سوریه محسوب و از سوی دیگر نویدبخش طلوع آینده‌ای درخشان و پرفروغ برای آن سرزمین خواهد بود.

با تاکید بر استمرار و توسعه همکاری‌ها و مناسبات راهبردی و دوستانه فی‌مابین نیرو‌های مسلح دو کشور، آمادگی‌های خود برای کمک به ارتقای توانمندی‌های دفاعی، بازسازی و رفع مشکلات ناشی از جنگ گروهک‌های داعش و تروریسم تکفیری و پیامد‌های آن را اعلام می‌داریم.

سلامتی و موفقیت روزافزون جنابعالی، دولت، نیرو‌های مسلح و ملت بزرگ سوریه را از خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها