حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور پر شور در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور پرشور در انتخابات، ایران را مقتدر و قهرمان می‌کند؛ لذا همه باید مردم را برای انتخابات پرشور دعوت کنیم.
کد خبر: ۴۵۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ - 29May 2021

با حضور پر شور در انتخابات با تفکر آمریکاگرایانه پای صندوق‌های رأی تسویه حساب کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آیین تجلیل از جوانمردان ورزش استان در سالن اهل بیت (ع) ساری با بیان اینکه تاریخ را قهرمانان می‌سازند، اظهار داشت: حضرت امام (ره) یک قهرمان بودند و مقام معظم رهبری یک قهرمان است که ۳۲ سال عملکرد داهیانه این بزرگوار در مصاف با ابرقدرت‌های دنیا آن‌ها را وادار به این اعتراف کرده که همه سیاست‌ها و توطئه‌هایشان مواجهه با شکست شده است.

وی با بیان اینکه شهیدان والامقام به‌ویژه سردار شهید سلیمانی، قهرمان هستند، افزود: به برکت این سردار جبهه مقاومت، و مقاومت مردم، توطئه عظیم و نقشه‌های شوم جنایتکاران و تروریست‌های حدود ۵۰ کشور در مقابل یک کشور مظلوم به شکست انجامید.

محمدی لائینی با بیان اینکه در روز‌های اخیر پرشورترین انتخابات در سوریه برگزار شده و بشار اسد این مرد مقاومت از جانب مردم با حضور بسیار بالا و رأی بسیار بالا دوباره به ریاست جمهوری رسید، بیان کرد: ایشان و سیدحسن نصرالله مردان تاریخ هستند و قهرمانان حوزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، دیپلماسی نیز تاریخ را می‌سازند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: باید برای پهلوانان و قهرمانان حساب ویژه‌ای باز کرد و تجلیل از ۲۰ نماینده جمهوری اسلامی ایران اهل مازندران که در اوج قهرمانی به خاطر آرمان‌های نظام و انقلاب به قهرمانی پشت پا زدند یک جور حساب ویژه است.

وی افزود: این قهرمانان حاضر نشدند با نماینده رژیم اشغالگر کودک‌کش جنایتکار غصاب  مواجه شوند و از سکوی اول قهرمانی گذشتند تا از ایمان، آرمان و اعتقادشان نگذرند و این نام و افتخار را برای مازندران، ایران و انقلاب اسلامی زنده کردند.

محمدی لائینی با بیان اینکه تمام این قهرمانان از بزرگ قهرمان تاریخ، مولا امیرالمومنین علی (ع) که قهرمان عبادت، شجاعت، ایثار، مردم ژ‌دوستی، کَرم، تقوا، سکوت، صبر و تحمل و اقدام بود، الگو گرفتند، گفت: این اقدام با صد‌ها عبادت و نماز و امثال این‌ها در بعد آثار اجتماعی، سیاسی و تقویت حوزه مقاومت و فرهنگ جهاد و ایثار تاثیرگذار بود.

وی با اظهار تاسف از عملکرد مسئولینی که فقط شعار می‌دهند، اما عمل نمی‌کنند، گفت: مسئولینی که نسبت به این ورزشکاران خلف وعده کردند و دروغ گفتند، منافق هستند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه شهیدان از این قهرمانان تجلیل می‌کنند و اقدام‌شان تقویت راه شهداست، تصریح کرد: گلایه‌مندی نباید از انقلاب و نظام باشد، بلکه از افراد بی‌خود، ناآگاه و خائن با تفکر فرهنگ غربی باید گله داشته باشیم که معتقد به رشد ایران نیستند و باید با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب عزت و قهرمانگرایی، این مسئولین را از پست و مقام پایین کشید.

محمدی لائینی با بیان اینکه جامعه ورزشکاران، ورزش زورخانه‌ای، قهرمانان، پهلوانان به‌عنوان الگو، جامعه را به انتخابات دعوت کنند، گفت: حضور پرشور در انتخابات، ایران را مقتدر و قهرمان می‌کند؛ لذا همه باید مردم را برای انتخابات پرشور دعوت کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید حسن فقیهی جویباری شهید شاخص ورزش کشور تأکید کرد: باید با حضور پرشور و انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولت جوان انقلاب حزب‌اللهی که گوش به فرمان رهبری باشد از مردم بخواهیم با آمریکا و تفکر آمریکاگرایانه پای صندوق‌های رأی تسویه حساب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار