حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه اراک:

مشارکت گسترده در انتخابات اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند

آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» گفت: ایجاد یک حماسه بزرگ و با مشارکت گسترده مردم در انتخابات یک ضرورت است و ملت ایران همچون گذشته بار دیگر با حضور سرنوشت‌ساز خود پیام اقتدار و مقاومت ایران را به جهانیان مخابره خواهند کرد.
کد خبر: ۴۵۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ - 29May 2021

حضور در انتخابات پیام اقتدار و مقاومت ایران را به رخ جهانیان می کشاند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز (شنبه) در نشست هم‌اندیشی و بصیرت‌افزایی انتخاباتی در اراک اظهار داشت: کار برای رضایت الهی و کسب رضایت خداوند مهمترین کاری است که باید به آن توجه داشته باشیم؛ چراکه موجب خیرات و برکات فراوانی خواهد شد و سرانجام کارها نتیجه‌بخش می‌شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد و قیام انقلاب اسلامی که موجب عظمت و سربلندی ملت ایران شد، پیروزی‌های بزرگی را رقم زد.

دری نجف‌آبادی مهمترین شاخصه رفتار شهدای اسلام و انقلاب اسلامی را قیام و حرکت در مسیر خداوند دانست و افزود: اگر امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند، ثمره قیام الهی شهدا برای خداوند بود.

امام جمعه اراک بیان کرد: پاسداری از شجره طیبه انقلاب اسلامی یک وظیفه و رسالت مهم است؛ چراکه انقلاب اسلامی ریشه در قرآن و تفکر اهل بیت (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، انتخابات ۲۸ خردادماه را یکی از عرصه های مهم برای پاسداری از ارزش های اسلامی عنوان کرد که همه باید در آن نقش‌آفرینی کنند.

وی در ادامه گفت: گام دوم انقلاب عرصه نقش‌آفرینی‌های جوانان برای حفظ ارزش‌ها است که باید وظیفه خود را به خوبی بدانیم و در آن راستا نقش‌آفرینی کنند؛ البته توانمند شدن و استقلال همه‌جانبه ایران اسلامی مهمترین هدف برنامه‌ها در گام دوم است که باید با روحیه جهادی و انقلابی محقق شود.

دری نجف‌آبادی افزود: ایجاد یک حماسه بزرگ و با مشارکت گسترده مردم در انتخابات یک ضرورت است و ملت ایران همچون گذشته بار دیگر با حضور سرنوشت‌ساز خود به جهانیان پیام اقتدار و مقاومت خود را نشان خواهند داد.

امام جمعه اراک بیان کرد: کاندیدای ریاست جمهوری باید برنامه‌های عملیاتی خود را برای اقتصاد و معیشت مردم را ارائه دهند و از شعار و ارائه برنامه‌های غیرواقعی بپرهیزند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه اقتصاد کنترل نقدینگی است و باید جلوی سوءاستفاده از نقدینگی گرفته شود.

وی ادامه داد: واگذاری‌های غلط در گذشته مشکلاتی برای تولید کشور ایجاد کرده که باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی آنها را در ریل تولید قرار دهیم.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: تدبیر مهمترین شاخصه فرهنگ دینی و انقلابی است و اسلام دین تدبیر است. تدبیر اندیشه‌ای، انگیزه‌ای، فکری، سیاست‌گذاری و عملی مهمترین ابعاد تدبیر است که باید همراه یکدیگر به‌کارگیری شوند. تدبیر به معنای آگاهانه اندیشیدن و عمل کردن است و در دیرهنگام قابل استفاده است که در مدیریت ها باید به‌کارگیری شود و کاندیداهای ریاست جمهوری باید در موضوعات مختلف تدبیر داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار