نماینده ولی فقیه در لرستان:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس از طریق نشر کتاب و تهیه فیلم موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ - 29May 2021

روحیه ایثار و از خودگذشتگی موجب ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» روز شنبه در آیین رونمایی از ۲۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس اظهار داشت: لرستان مرکز تدین و انقلابی‌گری است و این استان از سال‌های قبل از انقلاب و در تداوم پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برقراری امنیت در مناطق مختلف حضوری پررنگ داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: کتاب ابزاری است که تمدن و فرهنگ غنی گذشتگان را به نسل کنونی و آیندگان منتقل می‌کند و باید از طریق این گنجینه ارزشمند به نسل‌های آینده انتقال یابد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اختراعات و اکتشافات به سرعت در حال روی دادن است و زورگویان نوآوری را در جهت اهداف پلید و منفی خودشان به کار می‌گیرند؛ لذا باید در این جهت مراقبت کنیم؛ چراکه آنان در جهت تخریب اخلاق و حقوق بشر فعالیت می‌کنند و فضیلت‌ها را نشانه گرفته اند.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: باید اخلاق اسلامی، رشادت و ایثارگری‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم؛ چرا که این اقدام، آسیب های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

وی روحیه ایثار و از خودگذشتگی را عامل ترویج فرهنگ دفاع مقدس برشمرد و گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس از طریق نشر کتاب و تهیه فیلم موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار