فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس دیر:

امروز اقتدار کشور مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است

«پولادی‌فر» با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند گفت: امروز اقتدار و صلابت نظام اسلامی مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.
کد خبر: ۴۵۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱ - 29May 2021

امروز اقتدار ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم پولادی فر» فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس دیر در دیدار با خانواده شهید «احمد عمرانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ما باید بدانند که شهیدان بهترین الگو برای آنان خواهد بود چون شهداء از هستی خود گذشتند تا امنیت این مرز و بوم را تأمین کنند

وی گفت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس دیر با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است.

پولادی فر در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار