حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه کربلای مازندران:

حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

سردار «مسلمی» دعوت مردم به حضور در انتخابات را از تکالیف قهرمانان و ورزشکاران دانست و گفت: این کار مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۴۵۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲ - 29May 2021

حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در آئین ویژه بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز بسیج ورزشکاران در مجموعه اهل بیت (ع) شهرستان ساری با قدردانی از ورزشکاران افتخار آفرین اظهار داشت: ورزشکاران پهلوانی که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند، باید به عنوان الگو در کشور باشند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که باید در سیاست اقدامی و اعلامی از ورزشکاران حمایت کرد، افزود: برخی از مسئولین حرف و عمل شان یکی نیست و اعمال برخی از مسئولین همسو با جریان غربگرا است.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه یک عده عامدانه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید می‌کنند نباید مردم را ناامید کرد.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه برخی داخلی‌ها همان کاری که دشمن می‌کنند، را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: همه سرمایه نظام مردم هستند، لذا یک عده در تلاش برای ناامید کردن مردم هستند، اما مطمئن باشند مردم جواب آن‌ها را خواهند داد.

سردار مسلمی به ضعف‌های مدیریتی هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید مدیران ضعیف پاسخگوی مردم باشند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه سپاه تا آنجا که بتواند از ورزشکاران و قهرمانان حمایت می‌کند، اضافه کرد: نباید بی‌مهری‌ها‌ی یک عده مسئولین را پای انقلاب نوشت؛ چرا که نظام هم دشمن داخلی دارد و هم دشمن خارجی.

سردار مسلمی دعوت مردم به حضور در انتخابات را از تکالیف قهرمانان و ورزشکاران دانست و گفت: این کار مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی است.

در این آئین از خانواده معظم شهید شاخص جامعه ورزش کشور شهید حسن فقیهی جویباری تقدیر و همچنین شال پهلوانی به سردار حسن‌نیا به خاطر مجاهدت‌های بی‌وقفه در جبهه‌های مقاومت و مبارزه با اسرائیل و به نمایند، ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه کربلا به خاطر تلاش‌ها و فعالیت‌های اثرگذار در ترویج فرهنگ پهلوانی، اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار