حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

تلاش کنیم میزان رای دولت انقلابی در این دوره بالا باشد

 حجت‌الاسلام« فلاحی» گفت: خوشبختانه با رد صلاحیت‌های برخی از افراد توسط شورای نگهبان راه برای برقراری عدالت در کشور مهیا شده که باید تلاش کنیم مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پشتوانه خوبی برای دولت آینده باشند.
کد خبر: ۴۵۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ - 29May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «احمدحسین فلاحی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جمع نیروهای انقلابی نهاوند اظهار داشت: خوشبختانه با رد صلاحیت‌ برخی از افراد توسط شورای نگهبان راه برای برقراری عدالت در کشور مهیا شده که باید تلاش کنیم مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات پشتوانه خوبی برای دولت آینده باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: با توجه به اینکه پس از بیانیه گام دوم انقلاب این اولین انتخاباتی است که در  سطح ریاست جمهوری برگزار می‌شود باید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که مشارکت حداکثری تحقق یابد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نقش جوانان در دولت آینده را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به اینکه خطاب بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند، باید آنها را آماده کرد تا بتوانند در دولت آینده نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد عدالت و مبارزه با فساد در راس برنامه‌های دولت آینده باشد افزود: ما نه به دنبال جایگاه هستیم و نه می‌خواهیم پستی را در دولت بعدی داشته باشیم، چون جایگاه نمایندگی از جایگاه بالایی برخوردار است و فقط هدفمان ایجاد عدالت و توسعه در جامعه است.

فلاحی با اشاره به اینکه خوشبختانه طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب همه در زمینه مشارکت حداکثری اتفاق نظر دارند، گفت: همه باید با امیدآفرینی واقعی به مردم و نگاه به آینده‌ای روشن برجستگی‌های نظام اسلامی و دستاوردهای آن را در بخش‌های سیاسی و اقتصادی بازگو کنیم تا مردم بدانند مشکلات قابل حل است، هم چنین باید تلاش کنیم میزان رای دولت انقلابی در این دوره بالا باشد، که در صورت روی کار آمدن دولت انقلابی خیلی از کارخانه‌ها که تعطیل شده بودند مجددا به چرخه تولید برمی‌گردند و مشکل اشتغال تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتباط و گسترش روابط با چین گفت: در رابطه با چین برخی به گونه‌ای شایعاتی را  به راه انداخته‌اند که انگار قرار است ما مستعمره چین شویم در حالی که ما سند همکاری با چین امضا کرده‌ایم نه توافق راهبردی و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جریان انقلابی طی سالهای اخیر از مسئولیت‌ها کنار گذاشته شده بودند افزود: جریان انقلابی در همه عرصه‌ها زحمات زیادی کشیده‌اند اما پست‌ها و مسئولیت‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده و سر جوان انقلابی کلاه می‌رود.

وی افزود: در گذشته هر چه افراد فرصت‌طلب بود استخدام شدند و انقلابی‌ها کنار گذاشته شدند، بنابراین با توجه به ماهیت فرصت‌طلبان باید مواظب بود که در دولت آینده باز هم آنها پست‌ها را تصاحب نکنند و دوباره نیروهای انقلابی‌ها به حاشیه روند.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستاها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار