مدیر شورای تالیف کتب دبیرخانه کنگره سرداران بوشهر:

کنگره شهدای دانشجو می‌تواند منشأ برکات بسیاری باشد

«شیخیانی» گفت: فراهم کردن بستری برای پاسداشت شهدای دانشجو اعم از شهدای دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاه‌ها در قالب برگزاری کنگره شهدای دانشجو خود می‌تواند منشأ برکات بسیاری برای استان ما و تالیفاتی در این زمینه باشد.
کد خبر: ۴۵۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 29May 2021

کنگره شهدای دانشجو می‌تواند منشأ برکات بسیاری در استان باشدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالمجید شیخیانی» مدیر شورای تدوین و تالیف کتب دبیرخانه کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای معلم استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: فراهم کردن بستری برای پاسداشت شهدای دانشجو اعم از شهدای دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاه‌ها در قالب برگزاری کنگره شهدای دانشجو خود می‌تواند منشأ برکات بسیاری برای استان ما و تالیفاتی در این زمینه باشد.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در راستای برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان بوشهر در سال ۱۴۰۷ که ابلاغ شده، می‌شود بخش عمده‌ای از آن نیز به شهدای دانشجو معلم برای نخستین بار اختصاص یابد.

شیخیانی افزود: ما در مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان آماده همکاری با مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلم استان بوشهر هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار