همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دانشگاه آزاد زنجان افزایش می‌یابد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از افزایش همکاری این نهاد و دانشگاه آزاد زنجان با با رویکرد ترویج فرهنگ دفاع مقدس در این مرکز علمی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ - 30May 2021

همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دانشگاه آزاد زنجان افزایش می‌یابدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زنجان، جلسه مشترک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد با حضور سرهنگ «قاسم محمدی»، «بازرگان» معاونت پژوهش و «کاظمی‌زاده» از مسئولین پژوهشی دانشگاه آزاد زنجان و استاد زینالی پژوهش‌گر و استاد درس دفاع مقدس برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: باید از ظرفیت دانشجویان و دانشگاه برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کرد.

«قاسم محمدی» با اشاره به اینکه در مورد پایان‌نامه دانشجویان موضوعات پایان‌نامه به دانشجو‌ها ابلاغ شود، گفت: با اطلاع رسانی پروژ‌های کسر خدمت سربازی برای دانشجویان پسر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بستر‌های پژوهشی مناسبی برای همکاری‌های دانشگاه آزاد و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فراهم می‌شود.

وی با اشاره به لزوم ترویج درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد تاکید کرد: باید نسبت به تقویت اساتید درس آشنایی با مقدس نیز مبادرت کرد.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه سازمان خدمات کشوری ده ساعت دوره ضمن خدمت آشنایی با دفاع مقدس برای کارکنان در نظر گرفته است، عنوان کرد: این دوره به کارمندان دانشگاه آزاد ابلاغ شود تا در این دوره شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون این دوره برای کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با همکاری بسیج کارمندان برگزار می‌شود، بیان کرد: یکم تا بیستم خرداد ماه زمان ثبت نام برای این دوره است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نشست‌های پژوهشی، افزود: پروژه‌های کسر خدمت به دانشجویان ابلاغ شود برای اینکه در این طرح دانشجویان در صورت داشتن پژوهش در حوزه دفاع مقدس ۶ تا ۱۰ ماه کسر خدمت دریافت می‌کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی برای تجلیل از اساتید مدرسان و پژوهشگران دانشگاه فعال در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد: ایجاد بانک اطلاعات محققان در حوزه دفاع مقدس باید انجام شود.

«محمدی» با اشاره به تدوین پژوهش‌های حوزه دفاع مقدس در دانشگاه‌ها گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل حفظ آثار و دانشگاه آزاد امضا شود و پوستر کسر خدمت و حمایت از پایانه نامه‌های ارشد و دکتری برای مشاهده در معرض دید دانشجویان قرار گیرد.

در ادامه این جلسه «بازرگان» و کاظمی زاده از مسئولین پژوهشی دانشگاه آزاد زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد از پیشنهادات ارائه شده استقبال کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها