فرمانده ندسا:

شهید رودکی طراح سازمان رزم نیروی دریایی سپاه بود

سردار تنگسیری گفت: شهید رودکی طراح سازمان رزم نیروی دریایی سپاه بود و برای تسلیح شناور‌های تندرو به راکت‌ها و موشک‌های هدایت‌شونده، راه‌اندازی پدافند هوایی و شکل‌گیری هسته اولیه جبهه مقاومت، تلاش‌های موفقیت‌آمیزی داشت.
کد خبر: ۴۵۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ - 30May 2021

شهید رودکی طراح سازمان رزم نیروی دریایی سپاه بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به مناسبت فرارسیدن نهم خرداد سالروز شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج عبدالله رودکی (ره)، پیام تکریم و تجلیل از مقام و جایگاه آن شهید والامقام، از سوی دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.»

«(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.»

(سوره مبارکه آل عمران آیه۱۶۹)

نهم خرداد ماه یادآور سالروز شهادت جانباز سرافراز و سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی «دریادار پاسدار حاج عبدالله رودکی» می‌باشد که به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معزز، آحاد پاسداران رشید انقلاب اسلامی و مردم غیور، فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

این سردار خوشنام و مجاهد در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند دینی، ملی و انقلابی این سرزمین به‌ویژه در مصاف با استکبار جهانی از جنگ تحمیلی ۸ ساله تا همراهی با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری جبهه مقاومت، شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت بود و با صفا و صمیمیت و روح متعالی، همیشه در مسیر تعالی اسلام و انقلاب اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی مخلصانه انجام وظیفه می‌نمود.

نگاه خاص و راهبردی شهید رودکی نقشی تعیین کننده در دفاع مقدس و شکل گیری یگان‌های غواصی و شناور‌های تندرو سپاه داشت و در تشکیل سازمان جبهه مقاومت نیز از طراحان و همیاران سیدین حزب الله لبنان (سیدعباس موسوی و سید حسن نصرالله) بود و امروز تاثیر اندیشه‌های او در سراسر جبهه مقاومت راهگشا و پیش برنده می‌باشد.

اخلاص، عبودیت، مردانگی، شجاعت و ولایتمداری این شهید والامقام همیشه برای همرزمانش الگویی شایسته و حتی در جامعه بیرون از سپاه نیز فردی مردمدار، مهربان، ملجأ محرومین و با صداقت پیگیر حل مشکلات مردم بود.

ایشان با اینکه طراح سازمان رزم نیروی دریایی سپاه بود و برای تسلیح نمودن شناور‌های تندرو به راکت‌ها و موشک‌های هدایت شونده و راه اندازی پدافند هوایی و شکل گیری هسته اولیه جبهه مقاومت، تلاش‌های موفقیت آمیزی نموده بود، هیچگاه خودش را بانی این ابدعات نوین، معرفی ننمود و با اخلاص، تدین و محبت به اهلبیت عصمت و طهارت بویژه حضرت زهراء (سلام‌الله علیها) در کنار رزمندگان دریادل، به مجاهدت فی سبیل الله ادامه می‌داد.

اینجانب بر روح پرفتوح آن سردار شجاع، با اخلاص و ولایتمدار درود می‌فرستم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید عزیز، رضوان، جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای همسر مکرمه و فرزندان ایشان و یادگاران و همرزمان مصمم و راستین آن شهید ارجمند، عزت، سلامت، ثبات قدم و توفیق در مسیر جهاد فی سبیل الله و وفاداری به مکتب ولایت فقیه به زعامت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ظل توجهات حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و سربلندی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی، مسئلت می‌نمایم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار