جانشین فرمانده پایگاه هوایی وحدتی:

سربازان حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند

امیر سرتیپ دوم چگنی گفت: سربازان حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند و آن‌ها همواره آماده دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی هستند.
کد خبر: ۴۵۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 30May 2021

سربازان حافظ امنیت و اقتدار کشور هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «فرشید چگنی» جانشین فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول در مراسم پایان خدمت مقدس سربازی که با حضور خانواده‌های کارکنان وظیفه برگزار شد، اظهار داشت: خدمت سربازی فرصت مغتنمی برای جوانان است تا در اوج دوران جوانی، استقلال در زندگی را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه سربازان حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند، افزود: شما سربازان آینده‌ساز ایران اسلامی هستید و باید با تأسی از سیره شهدا که بیشتر آن‌ها در سنین جوانی در سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و با ایمان، اخلاص و شجاعت بی‌نظیر حماسه آفریدند، سربازان عزیز همواره آماده دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی هستند.

امیر سرتیپ دوم چگنی اظهار کرد: خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار ارزشمندی است تا ضمن انجام وظایف محوله و فراگیری آموزش‌های نظامی از هر فرصتی که در این دو سال به دست آورده‌اید برای مهارت‌افزایی و افزایش سطح دانش و معلومات خود استفاده کنید.

جانشین فرمانده پایگاه هوایی دزفول خطاب به والدین سربازان که در این مراسم حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به خود می‌بالیم که در طول دو سال خدمت سربازی ضمن حراست از کیان مقدس ایران اسلامی، در خصوص مسائل اخلاقی، اعتقادی و مهارت‌افزایی با برنامه‌ریزی دقیق، فرزندان شما بزرگواران را برای فصل جدید زندگی خود آماده کرده و آن‌ها را با پستی و بلندی‌های زندگی آشنا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در واقع سربازی در ایران اسلامی یک نوع تمرین زندگی مستقل است با نظارت و آموزش فرماندهان باتجربه و متعهد، امروز خدمت سربازی به دانشگاه آموزش مهارت‌های زندگی تبدیل شده است و امیدواریم سربازان امروز آتیه درخشانی برای فردای ایران اسلامی رقم بزنند.

در پایان این مراسم به سربازان نمونه هدایایی به رسم یاد بود اهداء شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار