مسئول پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان قزوین تجلیل می‌شوند

سرهنگ «یعقوبی» گفت: تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان قزوین از برنامه‌های اصلی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین است.
کد خبر: ۴۵۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ - 30May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، سرهنگ «یوسف یعقوبی» مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در حاشیه برگزاری مراسم بررسی تخصیص بودجه سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس به استان‌های کشور که ‌امروز به صورت ارتباط تصویری برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین اظهار داشت: واحد پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین در سال گذشته با همکاری سایر ارگان‌های نظامی و اجرایی از 11 هزار پیشکسوت دفاع مقدس بازدید و تجلیل کردند.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری برنامه های متعدد و مختلفی در سطح استان قزوین در جهت نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری وبینار بررسی تخصیص بودجه این سازمان، ابراز داشت: در این مراسم که بصورت مجازی و در تعامل با سایر مدیران استان‌ها برگزار شد، درخواست کردیم بودجه سال 1400 را افزایش دهند و هم اینکه با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با وزارت کشور صورت می‌دهد، بر همکاری تامین اعتبار از سوی استانداران کشور در جهت بازدید و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تاکید شود.

سرهنگ یعوبی ‌خاطر‌نشان کرد: نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس موجب توجه بیشتر نسل امروز جامعه به آرمان ها، افزایش و بسط و توسعه فرهنگ ایثار و شهدا در کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار