حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون استاندار همدان:

شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس است

«آزادبخت» گفت: شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف نبرد است، بنابراین باید زمینه حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم فراهم شود.
کد خبر: ۴۵۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 30May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مصطفی آزادبخت» رئیس ستاد انتخابات استان همدان امروز در نشست اعضای ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: پیامد حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ برای نظام بسیار ارزشمند و مفید است چرا که به گفته رهبر فرزانه انقلاب «انتخابات آبروی انقلاب اسلامی است».

رئیس ستاد انتخابات استان همدان افزود: شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف نبرد است بنابراین باید زمینه حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم فراهم شود.

وی با بیان اینکه رهبری فرزانه انقلاب با هدایت‌های خود حتی کشورهای خارجی را هم نجات دادند تاکید کرد: همه ما مکلف به تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات امسال هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خاطرنشان کرد: به طور حتم انتخابات موافقان و مخالفانی دارد، اما افراد گلایه‌مند باید حواس شان باشد تا ناخواسته آب در آسیاب دشمن نریزند.

آزادبخت با بیان اینکه مجریان انتخابات مکلف به برقراری امنیت و سلامت برای حضور مردم هستند ادامه داد: سیاست استان پرداختن به اصل خدمت گذاری، دوری از حاشیه سازی است و به گفته مسئولان ملی هیچ استانی مثل همدان وفاق و همدلی بین مسئولان آن حاکم نیست.

وی ادامه داد: وفاق و همدلی موجود در استان همدان باید زمینه ای برای مشارکت حداکثری مردم شود بنابراین هر یک از افراد تعداد زیادی از نزدیکان را برای حضور در انتخابات تشویق کنند.

این مسئول تصریح کرد: دشمن درصدد ناامن کردن کشور است اما با توجه به اینکه امنیت خواست مردم، دولت و حکومت است این اشتراک وجه سبب شده به خوبی از امنیت صیانت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار