رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی:

سازمان جهاد خود کفایی نیروی پدافند هوایی دارای کارکنانی نخبه و توانمند است

امیر سرتیپ دوم آقامحمدی گفت: افتخار سازمان جهاد خود کفایی پدافند هوایی این است که از کارکنانی نخبه، مستعد و توانمند بهره می‌برد.
کد خبر: ۴۵۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 30May 2021

سازمان جهاد خود کفایی نیروی پدافند هوایی دارای کارکنانی نخبه و توانمند استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم صمد آقامحمدی رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان این سازمان اظهار داشت: رسالت این سازمان این است که ایده را به طرح، طرح را به پروژه و پروژه را به محصول تبدیل کند که گذراندن این مراحل نیازمند شرایط است؛ این‌که در کم‌ترین زمان و کم‌ترین اعتبار درخواستی بتواند بالاترین کیفیت را تولید کند.

وی با بیان اینکه افتخار سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی که بیشتر از چهار دهه فعالیت تحقیقاتی دارد این است که از کارکنانی نخبه، مستعد و توانمند بهره می‌برد، افزود: ما تیم‌های محقق و مجربی داریم که یکی از وظایف‌شان این است که آخرین فناوری‌های روز دنیا را در محصولات لحاظ کنند و هزینه‌ها را هم پایین بیاورند. این‌ها در برابر تحریم‌ها تجربه دارند و این تجربه هم به کمک‌شان می‌آید که بیشتر قطعات را بومی‌سازی کنند. وقتی وابستگی به قطعات خارجی کم می‌شود بخشی از هزینه هم پایین می‌آید.

سرتیپ دوم آقا محمدی، کار در سازمان جهاد خودکفایی را جهادی دانست و ادامه داد: محققان ما با عشق و علاقه کار می‌کنند و بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهند. نیرو‌های پدافند هوایی به عنوام بسیجیان ارتش شناخته می‌شوند. ما امروز با کمترین اعتبارات کار‌های بزرگ انجام می‌دهیم.

وی به رونمایی ۲۰ سامانه در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: این رونمایی‌ها به‌خاطر تزریق اعتبارات نبود؛ این یکی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا و تکلیفی از سوی ایشان بود، برای همین جوانان ما با تمام توان پای‌کار آمدند و نشان دادند که می‌توانند کار‌های بزرگی کنند. اکثر سامانه‌هایی که ما داریم یک‌پنجم تا یک‌دهمِ قیمت مشابه خارجی را دارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار